Jump to content

Betygsätt 3 hamburgar-restauranger!

-NightHawk-
 Share

Betygsätt  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Max: 10. När jag är i Luleå är ett besök på Max obligatoriskt. Originalmål med plusmeny. :)

BK: - (Har bara ätit på BK utomlands för typ 10 år sen, kommer inte ihåg hur det smakade)

McD: 1. Jag åt på McD på Arlanda en gång. Jag ville inte ha gurka men jag fick det iaf. Sen dess har jag aldrig ätit där igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Gillar inte någon av dom egentligen, är jag sugen på en burgare letar jag upp ett sibylla eller något liknande.

Max: 3. Vi-gör-maten-på beställning......my ass, sunkiga ljumna äckliga burgare, men ändå bäst av alternativen, plus för att man får ta läsken själv och får fylla på.

Burger King: 2. Är väl det stället jag vart minst på, tycker inte skillnaden är så stor på dom och McDonalds.

McDonalds: 2. Hatar verkligen McDonalds och deras svampiga burgare, men ändå är det på McDonalds man hamnar när man ska fyllekäka, oftas McDonalds vid slussen, inte en chans att jag går dit vid nyktert tillstånd, men deras pommes höjer upp betyget med en 1:a, och har inte deras burgare blivit mindre på sistone?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slutade käka på både McDonald's och Burger King ca år 2005 både p.g.a. ideologiska skäl och för att jag helt enkelt inte gillade maten där längre. Får faktiskt nästan kväljningar när jag känner doften av hamburgare som legat framme lite för länge om man hängt med någon som vill käka på McDonald's.

Om jag någon gång ibland äter hamburgare blir det på Max, men jag undviker ofta snabbmatskedjor överhuvudtaget. Lokala gatukök tycker jag oftast gör godast hamburgare som inte ligger framme och blir vattniga.

Avstår från att betygsätta, men ni kan ju tolka det som att Max får bäst betyg då. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor