KvaddadPadda Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Max: 10. När jag är i Luleå är ett besök på Max obligatoriskt. Originalmål med plusmeny. BK: - (Har bara ätit på BK utomlands för typ 10 år sen, kommer inte ihåg hur det smakade) McD: 1. Jag åt på McD på Arlanda en gång. Jag ville inte ha gurka men jag fick det iaf. Sen dess har jag aldrig ätit där igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Gillar inte någon av dom egentligen, är jag sugen på en burgare letar jag upp ett sibylla eller något liknande. Max: 3. Vi-gör-maten-på beställning......my ass, sunkiga ljumna äckliga burgare, men ändå bäst av alternativen, plus för att man får ta läsken själv och får fylla på. Burger King: 2. Är väl det stället jag vart minst på, tycker inte skillnaden är så stor på dom och McDonalds. McDonalds: 2. Hatar verkligen McDonalds och deras svampiga burgare, men ändå är det på McDonalds man hamnar när man ska fyllekäka, oftas McDonalds vid slussen, inte en chans att jag går dit vid nyktert tillstånd, men deras pommes höjer upp betyget med en 1:a, och har inte deras burgare blivit mindre på sistone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Jag åt på McD på Arlanda en gång. Käkade frukost där imorse... ganska bra imo. Förutom att dom missade att jag skulle ha mjölk till mitt te... Men McBacon&Egg Bagel (eller vad den nu heter) var god och varm 8/10 Redigerad 12 januari, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Slutade käka på både McDonald's och Burger King ca år 2005 både p.g.a. ideologiska skäl och för att jag helt enkelt inte gillade maten där längre. Får faktiskt nästan kväljningar när jag känner doften av hamburgare som legat framme lite för länge om man hängt med någon som vill käka på McDonald's. Om jag någon gång ibland äter hamburgare blir det på Max, men jag undviker ofta snabbmatskedjor överhuvudtaget. Lokala gatukök tycker jag oftast gör godast hamburgare som inte ligger framme och blir vattniga. Avstår från att betygsätta, men ni kan ju tolka det som att Max får bäst betyg då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Max Hamburgare = Ten Points! Burger King = 2 Points. McDonald's = 1 Point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 macdonalds och burgerking = 1 max 5 köttet smakar ju inget på macdonalds å burger king ;x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Max: 10. När jag är i Luleå är ett besök på Max obligatoriskt. Originalmål med plusmeny. Alltså, för fan. Gå till JV om du ska äta hamburgare i Luleå, mer prisvärt finns ju inte. 2x200g för 85 spänn, och gott som fan också. Max: 5 BK: 8 McD: 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Max: 1 BK: 5 McD: 3 Max fick så lågt betyg föra tt dom inte kan hålla sina resturanger rena från bin... Satte mig på en sist jag var där och jag kommer aldrig sätta mig inne på Max igen BK vann för att jag tycker att det är bra att man i princip kan göra sin egna hamburgare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts