Karatemorfar Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Max: 10 Burger King: 8 McDonalds: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Max: 7 BK: 7 MCD: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Jag äter inte för att jag vet att det har hanterats bra, jag äter för att det är gott och går snabbt! McDonalds FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 1 9 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Jag äter inte för att jag vet att det har hanterats bra, jag äter för att det är gott och går snabbt! McDonalds FTW Men då lurar du ju dig själv, då McD är oätligt skräp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) Måste bara fetdBumpa den här tråden... Jag åt för första gången på MAX igår. Eller, okej jag åt för 6 år sedan och tyckte det sög. Jag fick vänta en kvart, minst, på min burgare. Förvisso var klockan typ 2 på natten så det kan ha varit bidragande till min väntetid. I alla fall, igår, Suverän burgare. Vet inte vad burgaren hette men det var den största menyn. Jämför man med tex Mc donalds så smakar Mc donalds´s mat väldigt "syntetiskt". Max var ett mellanting mellan Mc donalds och Burgerking. Smakade lite som Sibyllas mat. Ja, jag blev positivt överraskad. Skall lätta äta där i fortsättningen. Rekomenderas för er som inte provat MAX! Redigerad 11 januari, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Måste bara fetdumpa den här tråden... Jag åt för första gången på MAX igår. Eller, okej jag åt för 6 år sedan och tyckte det sög. Jag fick vänta en kvart, minst, på min burgare. Förvisso var klockan typ 2 på natten så det kan ha varit bidragande till min väntetid. Dem lagar ju till hamburgarna på beställning, det är därför det tar tid. Jag kan ha fel. Och ja, deras hamburgare är suveräna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 9 5 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Dem lagar ju till hamburgarna på beställning, det är därför det tar tid. Jag kan ha fel. Och ja, deras hamburgare är suveräna Vet du hur snabbt jag fick den igår! 2 minuter, max, sen stod det tå menyer på bordet. (jag skulle inte äta 2 alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Max:6 BK:7 McD:4 Jävla idiot. Skriv motiveringar din satans kommunistjävel! Måste bara fetdumpa den här tråden... Bumpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) Jävla idiot. Skriv motiveringar din satans kommunistjävel! Bumpa. Just det, Bumpa... Redigerad 11 januari, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Dom har stängt ner McDonalds här i Skellefteå, så jag får väl börja lära mig äta på Max istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Dom har stängt ner McDonalds här i Skellefteå, så jag får väl börja lära mig äta på Max istället Haha, stängt ner skiten här i Piteå också, bilr ett Frasses istället. Max har goda burgare, men Sunes vinner lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) Var jag som vart sär och quotade en gammal post. HEHE Redigerad 11 januari, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 McDonalds här i Norrtälje ägs av två bröder som går i min skola, eller deras föräldrar då men ändå, har vart och hälsat på dom en gång och sovit över, vi var väl en 15 pers typ, och så grillade vi egna hamburgare på deras grill och kollade på film inne i huset , aja var tvungen att skryta lite 8 7 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 mAx 8 BK 3 MD 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Max: 9 BK: 6 MickeyD: 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Dom har stängt ner McDonalds här i Skellefteå, så jag får väl börja lära mig äta på Max istället Visste du att Frasses ska flytta in där McDonalds höll till? Det kommer bara finnas ett Frasses sen, som jag förstått det Jag kan då inte påstå att jag kommer sakna McDonalds nämnvärt, men jag tycker att Burger King skulle flyttat in där McDonalds var, istället för att Frasses skulle göra som är tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Visste du att Frasses ska flytta in där McDonalds höll till? Det kommer bara finnas ett Frasses sen, som jag förstått det Jag kan då inte påstå att jag kommer sakna McDonalds nämnvärt, men jag tycker att Burger King skulle flyttat in där McDonalds var, istället för att Frasses skulle göra som är tänkt. Det visste jag inte. Vad kommer hända där gamla Frasses ligger nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Max: 1 (bara käkat där en gång i mitt liv och den när jag var för liten för att komma ihåg hur det smakade) BG: 9 McD: 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts