Jump to content

Betygsätt 3 hamburgar-restauranger!

-NightHawk-
 Share

Betygsätt  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg
  • 1 year later...

Måste bara fetdBumpa den här tråden...

Jag åt för första gången på MAX igår. Eller, okej jag åt för 6 år sedan och tyckte det sög. Jag fick vänta en kvart, minst, på min burgare. Förvisso var klockan typ 2 på natten så det kan ha varit bidragande till min väntetid.

I alla fall, igår, Suverän burgare. Vet inte vad burgaren hette men det var den största menyn.

Jämför man med tex Mc donalds så smakar Mc donalds´s mat väldigt "syntetiskt". Max var ett mellanting mellan Mc donalds och Burgerking. Smakade lite som Sibyllas mat.

Ja, jag blev positivt överraskad. Skall lätta äta där i fortsättningen.

Rekomenderas för er som inte provat MAX! :wub:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara fetdumpa den här tråden...

Jag åt för första gången på MAX igår. Eller, okej jag åt för 6 år sedan och tyckte det sög. Jag fick vänta en kvart, minst, på min burgare. Förvisso var klockan typ 2 på natten så det kan ha varit bidragande till min väntetid.

Dem lagar ju till hamburgarna på beställning, det är därför det tar tid. Jag kan ha fel.

Och ja, deras hamburgare är suveräna :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har stängt ner McDonalds här i Skellefteå, så jag får väl börja lära mig äta på Max istället :P

Visste du att Frasses ska flytta in där McDonalds höll till?

Det kommer bara finnas ett Frasses sen, som jag förstått det :teehee:

Jag kan då inte påstå att jag kommer sakna McDonalds nämnvärt, men jag tycker att Burger King skulle flyttat in där McDonalds var, istället för att Frasses skulle göra som är tänkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste du att Frasses ska flytta in där McDonalds höll till?

Det kommer bara finnas ett Frasses sen, som jag förstått det :P

Jag kan då inte påstå att jag kommer sakna McDonalds nämnvärt, men jag tycker att Burger King skulle flyttat in där McDonalds var, istället för att Frasses skulle göra som är tänkt.

Det visste jag inte.

Vad kommer hända där gamla Frasses ligger nu då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor