Jump to content

Betygsätt 3 hamburgar-restauranger!

-NightHawk-
 Share

Betygsätt  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Håller med dig SlewME, håller med dig...

FAKTUM ÄR att hon kanske har käkat på både BK och McD och ogillade det så pass mycket att de var värda en etta. Men att ge något en etta för att man inte varit där är ju bara pinsamt, då är en 5a mer rättvis i och med att det kan vara både pest eller bäst. :rolleyes:

Ser att många som inte har någon åsikt röstat på 5 istället, bra :)

Btw, McD fick en etta utav mig, behöver egetnligen inte motivera, ni kan fråga mina polare. Jag går inte ens in på McD då det luktar gammal skosula om inte värre där inne. Måste vi tala om vad det smakar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg
FAKTUM ÄR att hon kanske har käkat på både BK och McD och ogillade mig, behöver egetnligen inte motivera, ni kan fråga mina polare. Jag luktar gammal skosula om inte värre där.

Sant, och jag har varit på max och det tar för lång tid och smakar dåligt.

MC ska vi inte snacka om ens. Håller med dig helt och hållet där men våra åsikter går isär vad gäller BK. :):rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant, och jag har varit på max och det tar för lång tid och smakar dåligt.

MC ska vi inte snacka om ens. Håller med dig helt och hållet där men våra åsikter går isär vad gäller BK. :):)

Max är så jävla grymt gott, funderat på att ta livet av dig? :rolleyes:

Btw, tror inte att vi har delade åsikter ang. BK, älskar BK också, fick 8 av mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAKTUM ÄR att hon kanske har käkat på både BK och McD och ogillade det så pass mycket att de var värda en etta. Men att ge något en etta för att man inte varit där är ju bara pinsamt, då är en 5a mer rättvis i och med att det kan vara både pest eller bäst. :)

Ser att många som inte har någon åsikt röstat på 5 istället, bra :)

Btw, McD fick en etta utav mig, behöver egetnligen inte motivera, ni kan fråga mina polare. Jag går inte ens in på McD då det luktar gammal skosula om inte värre där inne. Måste vi tala om vad det smakar?

Var har du fått det ifrån, att jag inte har ätit på alla ställena? Eller du kanske bara störde dig på min betygsättning :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var har du fått det ifrån, att jag inte har ätit på alla ställena? Eller du kanske bara störde dig på min betygsättning :rolleyes:

Faktum är att vår SlewME dissar mig. Han menar på att du kan uttala dig för du har ätigt på alla tre ställena vilket jag (tror han :) ) inte har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey, såhär:

Max: 4, gillar deras hambrgare men dressingen är inge vidare, kösystemet är de värsta jag sett, stripsen är väl godkända...

Burger King: 8, Goda burgare, världens bästa strips, finns dock ingen i närheten >_<

McDonald´s: 4, Big Tasty (+El maco) är den enda goda burgaren där, sisådär me stripsen

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Max: 1

Burger king: 10

MC Donalds: 5

fattar inte hur vissa tänker.. MAX serverar bara över stekta slem burgare som halva innehållet rinner ut på när man tar första tuggan...

Hur många gånger har du käkat på max för att bilda den uppfattningen. tycker det låter precis som McD du beskriver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL hatar hambörgare men max får ett litet plus för att det är trevligt och mer välstädat :wub: men alla luktar äkelpäkel och all mat ar kraffs så, så här röstade jag

VOIT: Max 1

Mcdonals 1 dock noll om det var möjlgt

Bugerking 1 dock noll om det var möjlgt

Min komentar om denna topic är att den var lite onödig men jag ska igentligen inte säga ett dug för jag har gjort en massa onödiga saker på detta forum :P:P:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL hatar hambörgare men max får ett litet plus för att det är trevligt och mer välstädat :) men alla luktar äkelpäkel och all mat ar kraffs så, så här röstade jag

VOIT: Max 1

Mcdonals 1 dock noll om det var möjlgt

Bugerking 1 dock noll om det var möjlgt

Min komentar om denna topic är att den var lite onödig men jag ska igentligen inte säga ett dug för jag har gjort en massa onödiga saker på detta forum >_<>_<>_<

Ogillar du hamburgare kan du väl klicka NULL VOTE.

Den här topicen är ju till för att kröna vilken hamburgerkedja som är BÄST!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Max är bäst, det folk stör sig på är deras kösystem.

Men öhm, vill du vänta 5min och få ditt mål rykande färskt eller vill du ha din hamburgare ljummen på direkten?

McD måste utan tvekan vara sämst. Visste ni t.ex att cheeseburgarna bara steks 30sec? Och att hamburgarna som ligger på rad och väntar får ligga där upp till 15min, utan att dom får slänga dom. Jag skulle inte betala för något som stekts 30sek och sen legat i 15min.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor