SlewME Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Håller med dig SlewME, håller med dig... FAKTUM ÄR att hon kanske har käkat på både BK och McD och ogillade det så pass mycket att de var värda en etta. Men att ge något en etta för att man inte varit där är ju bara pinsamt, då är en 5a mer rättvis i och med att det kan vara både pest eller bäst. Ser att många som inte har någon åsikt röstat på 5 istället, bra Btw, McD fick en etta utav mig, behöver egetnligen inte motivera, ni kan fråga mina polare. Jag går inte ens in på McD då det luktar gammal skosula om inte värre där inne. Måste vi tala om vad det smakar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Var ifrån är du då? Här smakar de i alla fall plast. Edit: Fast glassen är god, det kan jag hålla med om. Dom små cheeseburgarna pratar jag om. Brukar ta två såna, är så himla goda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Dom små cheeseburgarna pratar jag om. Brukar ta två såna, är så himla goda. Stekt hamburgekött=BLÄÄÄÄÄ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Stekt hamburgekött=BLÄÄÄÄÄ! Som sagt: grillat är godast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 FAKTUM ÄR att hon kanske har käkat på både BK och McD och ogillade mig, behöver egetnligen inte motivera, ni kan fråga mina polare. Jag luktar gammal skosula om inte värre där. Sant, och jag har varit på max och det tar för lång tid och smakar dåligt. MC ska vi inte snacka om ens. Håller med dig helt och hållet där men våra åsikter går isär vad gäller BK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Sant, och jag har varit på max och det tar för lång tid och smakar dåligt. MC ska vi inte snacka om ens. Håller med dig helt och hållet där men våra åsikter går isär vad gäller BK. Max är så jävla grymt gott, funderat på att ta livet av dig? Btw, tror inte att vi har delade åsikter ang. BK, älskar BK också, fick 8 av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Max är så jävla grym, funderat på att ta livet av mig. Hehe, ja om jag var tvungen att äta det för resten av livet så framstår det som lockande... Redigerad 19 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 FAKTUM ÄR att hon kanske har käkat på både BK och McD och ogillade det så pass mycket att de var värda en etta. Men att ge något en etta för att man inte varit där är ju bara pinsamt, då är en 5a mer rättvis i och med att det kan vara både pest eller bäst. Ser att många som inte har någon åsikt röstat på 5 istället, bra Btw, McD fick en etta utav mig, behöver egetnligen inte motivera, ni kan fråga mina polare. Jag går inte ens in på McD då det luktar gammal skosula om inte värre där inne. Måste vi tala om vad det smakar? Var har du fått det ifrån, att jag inte har ätit på alla ställena? Eller du kanske bara störde dig på min betygsättning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Var har du fått det ifrån, att jag inte har ätit på alla ställena? Eller du kanske bara störde dig på min betygsättning Faktum är att vår SlewME dissar mig. Han menar på att du kan uttala dig för du har ätigt på alla tre ställena vilket jag (tror han ) inte har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Faktum är att vår SlewME dissar mig. Han menar på att du kan uttala dig för du har ätigt på alla tre ställena vilket jag (tror han ) inte har. Jaha... Okey. Så det är du som stör dig på mina betyg då SlewMe i'm so sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Okey, såhär: Max: 4, gillar deras hambrgare men dressingen är inge vidare, kösystemet är de värsta jag sett, stripsen är väl godkända... Burger King: 8, Goda burgare, världens bästa strips, finns dock ingen i närheten McDonald´s: 4, Big Tasty (+El maco) är den enda goda burgaren där, sisådär me stripsen Redigerad 19 juni, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Detta är snittet då da: Max Hamburgare: 6,7 (6,675) Burger King: 6,9 (6,870) McDonald's: 5,2 (5,155) Japp, det verkar som att Burger King är burgarnas kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Max: 1 Burger king: 10 MC Donalds: 5 fattar inte hur vissa tänker.. MAX serverar bara över stekta slem burgare som halva innehållet rinner ut på när man tar första tuggan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Max: 1 Burger king: 10 MC Donalds: 5 fattar inte hur vissa tänker.. MAX serverar bara över stekta slem burgare som halva innehållet rinner ut på när man tar första tuggan... Hur många gånger har du käkat på max för att bilda den uppfattningen. tycker det låter precis som McD du beskriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Dom små cheeseburgarna pratar jag om. Brukar ta två såna, är så himla goda. Ja, dom är så jävla goda, brukar äta tusentals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Max: 8 Burger King: 5 McDonalds: 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Max: 10 BK: 7 McD: 1 McD är skit rakt igenom, äter hellre på en sunkig bensinmack än McD. Maxmat är bara för god alltså. Och det finns inte BK i jkpg, men då jag ätit på BK så har det vart gott, dock lite sotiga burgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 LOL hatar hambörgare men max får ett litet plus för att det är trevligt och mer välstädat men alla luktar äkelpäkel och all mat ar kraffs så, så här röstade jag VOIT: Max 1 Mcdonals 1 dock noll om det var möjlgt Bugerking 1 dock noll om det var möjlgt Min komentar om denna topic är att den var lite onödig men jag ska igentligen inte säga ett dug för jag har gjort en massa onödiga saker på detta forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 LOL hatar hambörgare men max får ett litet plus för att det är trevligt och mer välstädat men alla luktar äkelpäkel och all mat ar kraffs så, så här röstade jag VOIT: Max 1 Mcdonals 1 dock noll om det var möjlgt Bugerking 1 dock noll om det var möjlgt Min komentar om denna topic är att den var lite onödig men jag ska igentligen inte säga ett dug för jag har gjort en massa onödiga saker på detta forum Ogillar du hamburgare kan du väl klicka NULL VOTE. Den här topicen är ju till för att kröna vilken hamburgerkedja som är BÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Max är bäst, det folk stör sig på är deras kösystem. Men öhm, vill du vänta 5min och få ditt mål rykande färskt eller vill du ha din hamburgare ljummen på direkten? McD måste utan tvekan vara sämst. Visste ni t.ex att cheeseburgarna bara steks 30sec? Och att hamburgarna som ligger på rad och väntar får ligga där upp till 15min, utan att dom får slänga dom. Jag skulle inte betala för något som stekts 30sek och sen legat i 15min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts