-NightHawk- Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Ok, detta är mer som ett test för att testa forumets funktioner. Men en undersökning också! Blir detta helt fel är det bara att slänga den här pollen i papperskorgen. Edit: Okej, det lyckades! Max Hamburgare: 8 Burger King: 5 McDonalds: 2 Skulle röstat 7 på Burger King men röstade 5! Redigerad 19 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Max: 10 BK: 9 McD: 4 Fräck funktion, den visste jag ej om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Max: 10 Burger King: 9 McDonalds: 2 McDonalds i Skellefteå smakar vedervärdigt! Mammas skurpulver är godare! Och vad gäller Burger King... Har bara varit där i Jakobsberg... De finns inte i Skellefteå, men de är bra i alla fall. Jättegoda burgare. Fast INGET slår Frasses Hamburgare! Vet dock inte om de finns utanför Norrland... Redigerad 19 juni, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Max: 10 Burger King: 9 McDonalds: 2 McDonalds i Skellefteå smakar vedervärdigt! Mammas skurpulver är godare! Och vad gäller Burger King... Har bara varit där i Jakobsberg... De finns inte i Skellefteå, men de är bra i alla fall. Jättegoda burgare. Fast INGET slår Frasses Hamburgare! Vet dock inte om de finns utanför Norrland... Frasses finns här nere i kalmar. har dock aldrig smakat hamburgare där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 1 10 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Donken fick mest av mig, det går fort och BiGTasty är så jävla god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Max Hamburgare: 5. Väldigt goda burgare och strips, men inte lika goda strips som BK så dom får 5 (1 poäng mindre än bk) Burger King: 6. Så JÄVLA GODA strips, ÄLSKAR dom, hamburgarna är goda, men både Max och donkens burgare är godare, så dom får 6 McDonald's: 8. (Bara för att dom har El Maco nu, annars hade dom väll fått en 7a ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 1 10 2 Lol, ibland börjar man ju fundera över hur folk tänker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Max: 8 King Börge: 7 Mac dånalds: 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Max Hamburgare - 4 Anledning: Kladdigt och svampigt imo. Burger King - 6 Anledning: För stekt. Gillar inte deras pommes frittes McDonalds - 8 Anledning överflödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Max: 9 - Godaste hamburgara och all that jazz men för få sorter. God jävla smält cheddarost alltså!! Burger King: 8 - Äter väldigt sällan på BK men det är la gött. McDonald's: 8 - ElMaco Chicken säger allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Max: 10 Burgerking: 1 McD: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Max: 9. Burgerking: 9. Mc.donald's: 9. Äter allt på alla sorters hamburge resturanger jag nästan... Btw sitter jag å äter 2 hemmagjorda hamburgare just nu. Dom är också jäkligt god.. Lite offtopic ger jag dem en 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Max: Aldrig smakat (röstade 1) BK: 1 McD: 1 Sån här mat är oätlig. Jag klarar aldrig av mer än en tugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Max:1 p.g.a har aldrig ätit där. BK:10 MC:8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 10 7 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Max:1 p.g.a har aldrig ätit där. BK:10 MC:8 Men hur fan kan man då rösta ett om man inte ätit där? Det är såna som ni som förstör statistik. Som att säga; Jag är socialdemokrat för att mina föräldrar är det, moderaterna är skit för de vet jag inget om. Jävla kollo! Varför kan man inte lika göra rösta 5 då? Som ligger mitt i mellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Max: 5 BK: 5 MC: 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Max=10 varför? Maten serveras på din beställning, javisst maten måste tillagas men ACK så gott det är, trevliga små mat ställen dessutom. BK=10 varför? ungefär som Max Macdonalds=2 varför? dålig personal, dålig mat. jag har själv praoat på ett macdonalds, det var en utav dom värsta sakerna man kunnat göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 BurgerKing har jag ätit hos när jag var till Spanien, var inte gott. Och McDonalds å Max kan jag inte hålla reda på eftersom att jag äter på Frasses om jag vill ha hamburgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts