Jokergirl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Fort baxters air base..Jag undrar det eftersom man tydligen ska kunna hitta en bra helikopter där..Kan någon svara på denna fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Tycker du ska skapa bättre topictitlar så ska du se att folk kanske svarar. Ändrade den åt dig den här gången.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Fort baxters air base..Jag undrar det eftersom man tydligen ska kunna hitta en bra helikopter där..Kan någon svara på denna fråga Den är inte där från början men när den kommer hittar du den här: http://img455.imageshack.us/img455/8077/litelolkanske29rb.th.jpg Hur du får den dit: hitta alla 100 hidden packages eller klara uppdraget "Keep Your Friends Close" Redigerad 23 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Den är inte där från början men när den kommer hittar du den här: http://img455.imageshack.us/img455/8077/litelolkanske29rb.th.jpg Hur du får den dit: Man kunde bara ta helikoptern om man klarat alla uppdrag om jag minns rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Man kunde bara ta helikoptern om man klarat alla uppdrag om jag minns rätt? Eller hittat alla hidden packages. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Apachen på Baxter är väl paket och Apachen nära stranden är väl uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Apachen på Baxter är väl paket och Apachen nära stranden är väl uppdrag? Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jo Jag tror han har hittat helikoptern.*reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Vad är det för någon kopter? Skulle vara intressant att se bild på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Vad är det för någon kopter? Skulle vara intressant att se bild på. Hunter är det, om jag inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hunter är det, om jag inte minns fel Japp, det är en hunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Var finns den som ligger nära stranden? Jag har bara hittat den i basen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Superkvalité! Men jag har för mig att den bara är där efter att man har klarat till 100%. Rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts