Ice Cube Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Lol. Tack alla som har röstat på mig. Jag har förövrigt varit i Spanien som ni kanske har sett! Tack än en gång och förövrigt, lite sent men, w/e, så kniper IceCube min röst. Tack för din vote och grattis till segern Jazz, you are the champ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Ja det kommer nya tävlingar! Men ni får vääänta länge. Sorry, jag reser iväg! Men jag kanske kan fixa tävlingarna där! Och du Kebab, sorry för allt! Jag har faktist varit lite desperat! (w00t) Det är luugnt . Gick kanske på lite för hårt, men. Fast nu funderar jag på att skita i dom här tävlingarna, hamnade ju inte på topp 3... Eller så borde jag kanske lägga ner lite mer tid på bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Eller så borde du återinföra din gröna text. :'( eller det senare. Tack Ice Cube btw. Redigerad 26 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Haha. nej. Det blev verkligen bara jobbigt med grön text, serru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts