Jump to content

Foto-tävling v9--Poll

Vilken flygplansbild är bäst?  

51 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

V-vva? :'( Jag förstår inte...

Jag som röstade på dig. :wub: Och jag som gillat dig, allt blåste bara bort just nu...

Nae, jag menade inte så hårt som det kanske lät :ermm: . Menar bara att..du kanske tar det här på lite för stort allvar..Jag menar, att ens påpeka att någon inte röstade tyder ju bara på att du har bråttom och vill att någon ska vinna så fort som möjligt.. Låt det ta den tid det tar, vettja :P Det är samma sak när du har blåst av tävlingar i förväg, bara för att du har tyckt att det har tagit för lång tid att utse en vinnare.

Men nu ska jag verkligen inte komma och klaga. Du gör ett bra arbete i vilket fall, det är ett som är säkert! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Nae, jag menade inte så hårt som det kanske lät :P . Menar bara att..du kanske tar det här på lite för stort allvar..Jag menar, att ens påpeka att någon inte röstade tyder ju bara på att du har bråttom och vill att någon ska vinna så fort som möjligt.. Låt det ta den tid det tar, vettja ^_^ Det är samma sak när du har blåst av tävlingar i förväg, bara för att du har tyckt att det har tagit för lång tid att utse en vinnare.

Men nu ska jag verkligen inte komma och klaga. Du gör ett bra arbete i vilket fall, det är ett som är säkert! B)

Jo, men om ingen röstat på 2 dagar, vad gör du då? Du vet, jag kollar hela tiden om någon röstar, jag håller koll hela tiden, och om någon inte röstar på länge så ja, då cuttar jag tävlingen. Ska jag låta tävlingen backa typ 5 sidor, vänta i onödan? De de fö fan jeffla dyrt va?

Tack annars! :angry:

Men trots att jag är "snabb" är jag mycket söligare än vad Qouad var. Han gasade ju på! Eller så var det så att det var mer intresse.

Edit: Vi får vänta in en röst till för att avgöra tävlingen.

OBS! Röstare, rösta endast på VaXXoR, Kebab eller Ice Cube!

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då var tävlingen avgjord!!!

För det första vill jag gratta alla, och speciellt Ice Cube för att han är ny här och fick en 3:e plats!

1:a Jazz (fick 3p)

2:a Umberto (fick 2p)

3:e Ice Cube (fick 1p)

Grattis! ;)

DOM FUSKADE!!!

:P:shifty:

Aja.. det var roligt att vara med..

Grattis till vinnarna förmodar jag då..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då var tävlingen avgjord!!!

För det första vill jag gratta alla, och speciellt Ice Cube för att han är ny här och fick en 3:e plats!

1:a Jazz (fick 3p)

2:a Umberto (fick 2p)

3:e Ice Cube (fick 1p)

Grattis! :shifty:

Ni som inte röstade på mig, Ni ska straffas................ i månens namn!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor