Alle090 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Vote Kebab Jag tycker att höga höjder är makt.. Jag blev förvånad att nån röstade på mig.. Jag älskar er!!! Redigerad 20 juni, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Vote jazz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Vaxxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) När är omröstningen över? Vill veta när jag ska hämta ut vinstchecken! Redigerad 20 juni, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 När är omröstningen över? Vill veta när jag ska hämta ut vinstchecken! Lol! Du, Vaxxor och Kebab ligger delar tredjeplats med fyra poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Lol! Du, Vaxxor och Kebab ligger delar tredjeplats med fyra poäng Vadå? vi vinner ju !!! Desutom kanske man får något från Jazz bara för jag röstade på honom En puss skulle sitta fint Redigerad 20 juni, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 VARFÖR VILL INGEN RÖSTA PÅ MIG :'( :'( :'( Jag sitter nästan och gråter... Det här första tävlingen som jag är med i kan inte jag få 1 röst iallafall?? :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 VARFÖR VILL INGEN RÖSTA PÅ MIG :'( :'( :'( Antagligen för att ingen tycker om din bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag förstår!! :'( Men Nästa tävling SKA JAG VINNA! ... Jag ska satsa allt jag pallar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 V-vva? :'( Jag förstår inte... Jag som röstade på dig. Och jag som gillat dig, allt blåste bara bort just nu... Nae, jag menade inte så hårt som det kanske lät . Menar bara att..du kanske tar det här på lite för stort allvar..Jag menar, att ens påpeka att någon inte röstade tyder ju bara på att du har bråttom och vill att någon ska vinna så fort som möjligt.. Låt det ta den tid det tar, vettja Det är samma sak när du har blåst av tävlingar i förväg, bara för att du har tyckt att det har tagit för lång tid att utse en vinnare. Men nu ska jag verkligen inte komma och klaga. Du gör ett bra arbete i vilket fall, det är ett som är säkert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Har Jazz vunnit ? kommer inte in mer röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Nae, jag menade inte så hårt som det kanske lät . Menar bara att..du kanske tar det här på lite för stort allvar..Jag menar, att ens påpeka att någon inte röstade tyder ju bara på att du har bråttom och vill att någon ska vinna så fort som möjligt.. Låt det ta den tid det tar, vettja Det är samma sak när du har blåst av tävlingar i förväg, bara för att du har tyckt att det har tagit för lång tid att utse en vinnare. Men nu ska jag verkligen inte komma och klaga. Du gör ett bra arbete i vilket fall, det är ett som är säkert! Jo, men om ingen röstat på 2 dagar, vad gör du då? Du vet, jag kollar hela tiden om någon röstar, jag håller koll hela tiden, och om någon inte röstar på länge så ja, då cuttar jag tävlingen. Ska jag låta tävlingen backa typ 5 sidor, vänta i onödan? De de fö fan jeffla dyrt va? Tack annars! Men trots att jag är "snabb" är jag mycket söligare än vad Qouad var. Han gasade ju på! Eller så var det så att det var mer intresse. Edit: Vi får vänta in en röst till för att avgöra tävlingen. OBS! Röstare, rösta endast på VaXXoR, Kebab eller Ice Cube! Redigerad 23 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 RÖSTA RÖSTA RÖSTA!!!! PÅ MIG PÅ MIG PÅ MIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 25 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Då var tävlingen avgjord!!! För det första vill jag gratta alla, och speciellt Ice Cube för att han är ny här och fick en 3:e plats! 1:a Jazz (fick 3p) 2:a Umberto (fick 2p) 3:e Ice Cube (fick 1p) Grattis! Redigerad 25 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Då var tävlingen avgjord!!! För det första vill jag gratta alla, och speciellt Ice Cube för att han är ny här och fick en 3:e plats! 1:a Jazz (fick 3p) 2:a Umberto (fick 2p) 3:e Ice Cube (fick 1p) Grattis! DOM FUSKADE!!! Aja.. det var roligt att vara med.. Grattis till vinnarna förmodar jag då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Kommer det nån ny tävling? Har precis installerat SA så nu kan jag va med igen Behöver bara en orginal SCM-fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Då var tävlingen avgjord!!! För det första vill jag gratta alla, och speciellt Ice Cube för att han är ny här och fick en 3:e plats! 1:a Jazz (fick 3p) 2:a Umberto (fick 2p) 3:e Ice Cube (fick 1p) Grattis! Ni som inte röstade på mig, Ni ska straffas................ i månens namn! http://img527.imageshack.us/img527/4640/sailormoon015wj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Var inte så avundsjuk... Jag förlorade också och gnäller inte. Jag vill tacka den som röstade på mig och vill gratta Vinnarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 25 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Ja det kommer nya tävlingar! Men ni får vääänta länge. Sorry, jag reser iväg! Men jag kanske kan fixa tävlingarna där! Och du Kebab, sorry för allt! Jag har faktist varit lite desperat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Lol. Tack alla som har röstat på mig. Jag har förövrigt varit i Spanien som ni kanske har sett! Tack än en gång och förövrigt, lite sent men, w/e, så kniper IceCube min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts