-NightHawk- Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) OBS! Röstare, rösta endast på VaXXoR, Kebab eller Ice Cube! Temat är "En flygplansbild". Regler: Du får inte rösta på dig själv! Deltagare: (8/15) VaXXoR Kebab Jazz Umberto Joe Dirt ALER700 VickeX Ice Cube Må bäste bild vinna. Redigerad 23 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Umbertos, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jazz Jazz Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Rösta på mig annars... http://www.swedvdr.org/pic/smilies/chair.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 IceCube, nykomlingen. Skitsnygg bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Null. Vote me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Null. Vote me! Lite onödigt att nulla p.g.a. att det behövs röster? Det finns en massa andra fina bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Lite onödigt att nulla p.g.a. att det behövs röster? Det finns en massa andra fina bidrag. Äsch, jag har nullat nästan alla andra tävlingar med. Jag gillar inte det här, det känns som att du börjar bli lite..hmm..desperat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Äsch, jag har nullat nästan alla andra tävlingar med. Jag gillar inte det här, det känns som att du börjar bli lite..hmm..desperat? ? Och vem röstade du på då, Nighthawk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Ice Cube, 1 point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jazz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Ice Cube, 1 point. Heheh, och jag röstade på dig Tack för rösten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Umbertos, lätt Skitsnygg vinkel du har fått till Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vilka rösta på mig !? Ett stort tack till er. Kebab till er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Tack för rösterna. Cigarrer kommer på posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Ice Cube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jazz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vilka rösta på mig !? Ett stort tack till er. Kebab till er! Tackar! Jag röstade på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Äsch, jag har nullat nästan alla andra tävlingar med. Jag gillar inte det här, det känns som att du börjar bli lite..hmm..desperat? V-vva? :'( Jag förstår inte... Jag som röstade på dig. Och jag som gillat dig, allt blåste bara bort just nu... Redigerad 19 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jokergirl Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jazz e så snygg!Flyga in i solned gången eller vad det nu e..Färgen är snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts