ZcruweN Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Här om dagen installerade jag båda spelen. Jag började då fundera på vilket av dom spelen jag gillar mest. är det The sims med dess stela grafik eller The sims2 med dess 3-D grafik och rörliga karaktärer. På nått konstigt sätt så gillar jag mer The sims + expansioner. Jag vet inte, det är bättre anda, bättre spelkänsla och mycket mer nöjen med det älder sims på nått sätt. Så nu till min fråga, vilket gillar ni mest? Edit: äsch misslyckad poll Redigerad 19 juni, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) The Sims 2.. Bara dom får någon bra expansion gjord, helst en med hundar och katter ^^ Har: The sims 2, Studentliv, Nattliv, Affärsliv och julpaket. The sims, hotdate, unleashed, livin it up, Party expansionen och har också haft Vacation. Redigerad 19 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Tvåan tror jag, var dock ett j*vla tag sen jag spelade något av spelen, man tröttnar på båda efter ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jag gillar inte The Sims 2 hämsk 3D grafik buggit som faen... Men The Sims är igenom arbetat och var inte frammstressat av Maxis... jag gillar inte den sista expantionen den är kass... The Sims... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) The Sims 2 är mycket bättre, bättre funktioner, fräck grafik och så. Men de har barnslat till det. The Sims Original var mer vuxet. Så jag gillar The Sims Original mycket bättre på det "seriösa" hållet, bra känsla också. Man får inte samma känsla i The Sims 2. T.ex. morgonarna i The Sims Original är verkliga, bra känsla, men i The Sims 2 är det mycket värre. Inte alls samma känsla. Redigerad 19 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Har inte spelat The Sims 2, men The Sims minns jag var lite kul för några år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Har inte spelat The Sims 2, men The Sims minns jag var lite kul för några år sen. Lägg dit ZcruwzorZ^ poll så är du snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts