momo Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vilket lag går du i ? själv går jag i Huddinge 92-1 men ska provträna med bp 92-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Spelar inte fotboll nu, slutade ifjol tror jag det var. Spelade i Alfta iaf. Men vi var så överlägsna så de var inge roligt till slut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Spelar i Västerviks FF's D-lag, precis D-lag, ett lag med 89/90 spelare som inte platsar i "C-laget" och som det inte går sådär överdrivet bra för. Alla -90 spelare ska dock spela som ett lag i gothia det kommer bli kul, ska möta brassar och tyskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hehe, verkar som att det inte är många som går i fotboll här i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Inte många som spelar fotboll heller.... BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Slutade förra veckan i Lilla Torg juniorlag, fick spela där fast jag är en 91:a . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Har spelat nästan 10 år i Tving GoIF men slutade förförra sommaren ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Spelar i Västerviks FF's D-lag, precis D-lag, ett lag med 89/90 spelare som inte platsar i "C-laget" och som det inte går sådär överdrivet bra för. Alla -90 spelare ska dock spela som ett lag i gothia det kommer bli kul, ska möta brassar och tyskar Bli inte allt förhoppningsfull eftersom när jag spelade i gothia cup så fick vi bara möta svenska lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jag spelar i IK Frej(Täby) , vi e bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hehe, verkar som att det inte är många som går i fotboll här i forumet. Går i fotboll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hehe, verkar som att det inte är många som går i fotboll här i forumet. Otippat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
__moos__ Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Modo FF p-92, som kommer äga i Polarcupen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Bli inte allt förhoppningsfull eftersom när jag spelade i gothia cup så fick vi bara möta svenska lag. Din sign är för stor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sedan kan jag informera om att jag inte gillar sporter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Bli inte allt förhoppningsfull eftersom när jag spelade i gothia cup så fick vi bara möta svenska lag. Har sett lottningen och det är 1 brasse lag 1 med tyskar och sen ett svenskt till . Låter ganska tråkigt att bara lira mot svenska, det e ju lite gran att möta andra nationer som e det roliga =). Sen ska vi se på Häcken - Djurgården en av kvällarna åxå. Vet inte vilka jag håller på men antar att det får bli Häcken . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Sen ska vi se på Häcken - Djurgården en av kvällarna åxå. Vet inte vilka jag håller på men antar att det får bli Häcken . Hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Har spelat nästan 10 år i Tving GoIF men slutade förförra sommaren ungefär. Tvingad att spela där eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Varför ska det vara så många topics om samma sak?! Vilka hejjar du på i Allsvenskan? Vilka hejjar du på i Engelska ligan? Vilka hejjar du på i Italienska ligan? Vilka hejjar du på i VM? Vilka hejjar du på i EM? Vilket lag spelar du i? Vilket lag har du spelat i? Vilket lag vill du spela i? Hur stor är en fotboll? <-- Dom är värst. Detta är en sak som ska ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speltokisen Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Barca såklart ! Närrå FFF - Filipstads FF . Vi Ligger Delad 1:a (igentligen 2:a) i serien , Det är bara målskillnad . Redigerad 4 juli, 2006 av Speltokisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Varför ska det vara så många topics om samma sak?! Vilka hejjar du på i Allsvenskan? Vilka hejjar du på i Engelska ligan? Vilka hejjar du på i Italienska ligan? Vilka hejjar du på i VM? Vilka hejjar du på i EM? Vilket lag spelar du i? Vilket lag har du spelat i? Vilket lag vill du spela i? Hur stor är en fotboll? <-- Dom är värst. Detta är en sak som ska ändras. Håller med. Ville slå ihop "allsvenskantråden" till en fotbollstråd om allt som hade med fotboll att göra (England,Italien.Spanien,VM mm) men det var en jävla aikare som hade gjort tråden och han tillät inte A.A att byta till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Varför ska det vara så många topics om samma sak?! Vilka hejjar du på i Allsvenskan? Vilka hejjar du på i Engelska ligan? Vilka hejjar du på i Italienska ligan? Vilka hejjar du på i VM? Vilka hejjar du på i EM? Vilket lag spelar du i? Vilket lag har du spelat i? Vilket lag vill du spela i? Hur stor är en fotboll? <-- Dom är värst. Detta är en sak som ska ändras. Eftersom det inte finns någon fotbollstråd. Det har ju kommit upp förslag att göra "Allsvenskantråden" till officiell fotbollstråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts