syyyg Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Vilken tycker du? Testa gärna alla bilarna. då kommer du se att alla är ganska bra i terräng. Själv tycker jag sandking och dumpern är dom bästa. Redigerad 19 juni, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Dune, för att den har tyngden att mosa polisbilar med. Nackdelen är att den kan välta lätt. EDIT: Oj, jag menar ju Dune inte dumper. Dune är en ökenterränglastbil. Redigerad 10 juli, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Dumpern, för att den har tyngden att mosa polisbilar med. Nackdelen är att den kan välta lätt. Tror den är lika snabb som Sandking också. Rätta mig om jag har fel. Ingen aning faktiskt men om nån har en bra sida med kromtexturer så lägg gärna upp här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Patriot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Sandking är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Vilken tycker du? Testa gärna alla bilarna. då kommer du se att alla är ganska bra i terräng. Själv tycker jag sandking och dumpern är dom bästa. MEN DU HAR JU BLÖMT MONSTER TRUCKARNA!!!!! Dom äger och dom kan (på nåt vänster ) resa sig upp igen om dom hamnar på sidan eller upp och ner... Vote: Monster Truck Men allvarligt så är det nog dumpern... BTW: Jag kan inte köra Gta Sa förrens jag har ett nytt graffe kort på min egna data.. :'( Och så moddar jag så hälften av mina bilar är bra offroad.. *DUBBEL POST* Redigerad 19 juni, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vote: Sandking. Speciellt när man har Nissan pickup modden!! HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Bullet. Bara att modda; Hydralik, Ofroad däck.. Sen ska den vara silver färgad. Annars går det inte. Perfekta bilen för att stunta med och perfekta terrängbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Monstertruck. Knull vote. Redigerad 19 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vart finns Sandking? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vart finns Sandking? den står ibland vid den stora parabolen i las venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Vart finns Sandking? Bakom den stora parabolen vid The Big Ear. Redigerad 19 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Fanns ej med, men jag föredrar Police Ranger. Annars.... Sandking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Sandking röstar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Jag tycker vi avslutar den här röstningen nu och utser Sandking till vinnare. Grattis Sandking Men ni får fortsätta rösta om ni vill Redigerad 21 juni, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag föredrar rangern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 I vote for: .............................................sandking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Haha ingen tycker om landstalker Redigerad 4 juli, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Sand King Äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iron_darky Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Dune äger alla bilar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts