techno_jocke Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 När man har lagt in en mod i detta tillfället en hummer med hjälp av gta mod installer så stannar den på halva efter att man har valt new game vad e fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Så här är det: GTA Mod Installer installerar filerna korrekt och ändrar vissa textfiler, dock inte alla. En måste du öndra själv. Jag hade samma problem förrut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Från den andra tråden: Det är antagligen något fel. Pröva att installera tillbaks den gammla bilen. Eller ersätt med en ny som fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
techno_jocke Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Men vilken är det man ska ändra själv då:S jag e ju ny på detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Men vilken är det man ska ändra själv då:S jag e ju ny på detta GTA modinstaller ersätter följande: DFF och TXD i GTA3.img i foldern Models Carcols.dat, handling.cfg och vehicles.ide. I foldern Data Och Språken. I foldern Text. Så knappast är det nåt du ska ändra själv Jag råder dig att installera tillbaks den gammla bilen/eventuellt en annan ny om du inte har backup, eller prova installera den där Manuellt med Img tool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
techno_jocke Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Ja men när jag gör det manuellt så händer samma sak jag har testat många olika bilar utan lycka :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Ja men när jag gör det manuellt så händer samma sak jag har testat många olika bilar utan lycka :'( Testa att Rebuilda Arkivet med IMG 2.0 Kan hända att det skett för stor förändring i GTA3.IMG och det får spelet att Krasha. Redigerad 19 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hihi du har väll san andreas 2.0 då. 2.0 = ommoddningbar XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
techno_jocke Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Och hur gör man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 San andreas 2.0 är inte moddningbart.. om du vill kolla vilken version du har starta SA och kolla nere i vänstra hörnet(?) så kommer det upp nån gång antar jag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
techno_jocke Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Okej vi behöver inte ödsla mer tid på mig jag hade 2.0 :'( så jag går och dränker mig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 San andreas 2.0 är inte moddningbart.. om du vill kolla vilken version du har starta SA och kolla nere i vänstra hörnet(?) så kommer det upp nån gång antar jag ^^ Det är en hel del mod reducerat.. Den största anledningen är för den där Hot Coffe modden.. Patchen gör så att du inte på nått sätt kan aktivera Hot Coffe.. Bil modds funkar än men inte att använda Trainer eller andra liknande eller stora modds.. Tyvärr.. Hoppas dom lägger ut en de-patcher BTW: Säker en jävla amricansk ungen som satt och spelade Gta Sa med Hot Coffe när han mamma eller pappa såg det.. Och dom blev rasande och anmälde Rocketsar och fick pengar för det.. Patetiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
techno_jocke Skrivet 20 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Finns det inget man kan göra då typ cracka spelet eller nått :S eller finns det absolut inget att göra eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts