RavenE Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Någon som vet hur man gör egna busringningsprogram? Typ som Leif Loket Olsson och dom där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Menar du soundboards? typ leifi karaoke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Bäst är väll de i flash.. gör en knapp som spelar upp ett ljud när man trycket på den.. Hur man gör vet jag dock ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Menar du soundboards? typ leifi karaoke? Ja, typ så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Flash skulle jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jo, Flash är väl ganska självklart, men hur/vilket program ska man använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Ska du göra något i Flash använder du Flash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Programet Flash MX 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Programet Flash MX 2004. Naj, Flash 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Naj, Flash 8. Nej Macromedia Flash MX 2004 Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Nej Macromedia Flash MX 2004 Edition. Är inte Flash 8 nyare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Är inte Flash 8 nyare? Jo, Flash MX 2004 är v7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Någon som kan skicka det programet till mig? RavenE6@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Någon som kan skicka det programet till mig? RavenE6@hotmail.com http://www.webhallen.com/prod.php?id=55882 Läs forumets regler §1.1... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Å du tror att jag payar 9000kr för ett program? Nä.. då letar jag vidare efter ett gratis Redigerad 20 juni, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Ladda ner en trial från deras sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kul65 Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Man kan också använda Games Factory. Här är ett jag gjorde: www.bigdaddy.info.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) *Marky lutar sig bakåt i sin stol med händerna över huvudet. Han drar en djup suck över ännu en tråd som var aktiv för ett halvår sen* Hejsan och välkommen till forumet. Här drar vi inte upp gamla trådar. Hejdå. Redigerad 21 oktober, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) *Marky lutar sig bakåt i sin stol med händerna över huvudet. Han drar en djup suck över ännu en tråd som var aktiv för ett halvår sen* Hejsan och välkommen till forumet. Här drar vi inte upp gamla trådar. Hejdå. Faktum är att han har något att tillägga, en sida som ingen har nämt innan. Jag hade själv kollat efter en sida där man kan skapa/ladda ner roliga busringningar. Så det var inget onödigt uppdragande. Jag har själv dragit upp trådar som är långt mycket äldre än ett halvår om jag har haft något vettigt att tillägga, vid ett par tillfällen. kul65: Välkommen hit. Försök att göra en "klickbar" länk nästa gång. Jobbigt att kopiera in i ett nytt fönster. bigdaddy Tack för tipset btw... Redigerad 21 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trazan_ph Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 kan någon ge mig en adress till leif loket kareoke program snälla :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts