Mark Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Jag är inte så säker jag. Tycker typ inte den ska räknas som naturbild. The Dude's bilder är bra men jag är skeptisk till VaXXors bild! Så man ska ut och ta kort på en björn som klänger på dig för att det ska räknas som naturbild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Från våran balkong. Vill bara höra om sånna här räklnas som natur bilder ? Tycker att det där passar bra som naturbild. Det finns ju inget mer än natur på bilden. Aja, tävlar med denna om det går bra? BILD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Tycker att det där passar bra som naturbild. Det finns ju inget mer än natur på bilden. Aja, tävlar med denna om det går bra? BILD Den hade du ju tagit innan tävlingen. Den är ruskigt snygg, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Den hade du ju tagit innan tävlingen. Den är ruskigt snygg, förresten. Martin-123 sa ju att det gick bra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Jag är me, va i skåne några dagar sen o där blev det fina bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) JAG E MED!!! Nu ska jag ut i buskarna och ta kort! EDIT: Tycker att det där passar bra som naturbild. Det finns ju inget mer än natur på bilden. Aja, tävlar med denna om det går bra? BILD Jag säger bara macro-funktion... Redigerad 24 juni, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Inget speciellt, men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Här har ni min bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Här har ni min bild: Och du "äger" detta Shape? Eller har du snott den fårn någon sida? Känner en som äger namnet shape87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Här har ni min bild: OwnEd. Och du "äger" detta Shape? Eller har du snott den fårn någon sida? Känner en som äger namnet shape87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Och du "äger" detta Shape? Eller har du snott den fårn någon sida? Känner en som äger namnet shape87Jag har inte snott den, använder ofta nicket Shape Dome och brukar därför förkorta det till Shape, Shaped eller dylikt. EDIT: Stor bokstav. EDIT2: Omformulering Redigerad 24 juni, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Och du "äger" detta Shape? Eller har du snott den fårn någon sida? Känner en som äger namnet shape87 Han brukar ju sätta "Shape" på sina verk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Jag deltar! Bidgrag finns här innan 27 juni kl. 23:59 Går det fint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Äsch jag vill inte ta fler naturbilder, jag satsar på nästa tävling men jag deltar ändå med gräslöksbilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Jag vill bara undra en sak... Hör "djur" till natur i sådan utsträckning att även husdjur får vara med? (som är ute i naturen)? Isåfall är detta mitt bidrag: http://img49.imageshack.us/img49/4793/cimg52414nf.th.jpg Redigerad 26 juni, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Jag har inte snott den, använder ofta nicket Shape Dome och brukar därför förkorta det till Shape, Shaped eller dylikt. EDIT: Stor bokstav. EDIT2: Omformulering OK... Bara undrade för den såg så pro ut. Här e mitt bidrag... Efter denna tävling så tycker jag vi gör en med vatten som tema (hav/sjö/drag) och så tycker jag att man ska få lämna fler än ett bidrag. EDIT: råkade göra lite skumt med tubnailen så jag fick editera några gånger. Redigerad 26 juni, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Just fan, jag skulle ha lagt upp ett bidrag. Jag får väll rota i bland alla miljontals mappar och hitta någon bra bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Här är mitt bidrag Jag vet att det inte är nytt (och att de är taget me en mobil ) men jag knäppte nåra som jasg inte orka lägga in på datorn å nu är de lite sent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Orkade inte bläddra genom hela mitt bildarkiv, och svårt och veta vad som gäller "natur" i denna tävling men jag får hoppas denna gäller. http://img290.imageshack.us/img290/3535/bidrag4xu.th.jpg Redigerad 27 juni, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag vill bara undra en sak... Hör "djur" till natur i sådan utsträckning att även husdjur får vara med? (som är ute i naturen)? Isåfall är detta mitt bidrag: http://img49.imageshack.us/img49/4793/cimg52414nf.th.jpg Nej det tycker jag inte, djur ska ju vara en annan tävling. DEADLINE: 28 Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts