Martin-123 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) http://img81.imageshack.us/img81/6867/untitled19gh.jpg Tema: Naturbild. Deadline: Bidragen ska vara inne 28 juni. Deltagare: Max 15, för det är max i en poll. För att det ska bli något så ska det va minst 5 stycken som är med. Regler: * Photoshop är tillåtet, men bara Gråskala, Och Ramar. * Att Skanna en bild tagen med en vanlig kamera är tillåtet. * Bilden måste ha blivit tagen av DIG. Ställning: Deltagare: (11/15) 1.Martin-123 2.VaXXoR 3.Patrik 4.Spam_Snuten 5.The_Dude 6.Mr.Dumbom 7.Kalan 8.spajdermän 9.Xazzi 10.oscarw_89 11.Foo --------------------------------------- Anmäl er nu. Redigerad 28 juni, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 I´m in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag är med! Får man använda gamla bilder eller måste man ta ett nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Anmäler mig, men kanske blir tvungen att dra mig ur om inte farsan lämnar tillbaks min kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Skriv upp mig! Patrik: Jag tycker att det ska vara nytaget. Martin-123 ffs, särskrivning i natur_bild. Redigerad 18 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Patrik: Jag tycker att det ska vara nytaget. Ny taget för tehh vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 NI får ju ta gammla men roligare om dom är nya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Definera natur. Det är träd och ett äpple med i bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Inte för att jag bryr mig men du kunde ha frågat innan du använde bilden jag gjort och texten jag skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Definera natur. Det är träd och ett äpple med i bilden. Ska du vara med eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Ska du vara med eller? Det han vill är att du ska förklara vad som krävs för att det ska räknas som en naturbild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Inte för att jag bryr mig men du kunde ha frågat innan du använde bilden jag gjort och texten jag skrivit. Martin the ripper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jag är på Ska man PM:a bilden t dig eller hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jag är på Ska man PM:a bilden t dig eller hur gör man? Det är bara att slänga upp bilden här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Har inte skapat några mästerverk än men laddar upp två bilder här iaf: Bild från uteplatsen Gräslök Redigerad 22 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Från våran balkong. Vill bara höra om sånna här räklnas som natur bilder ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Jag är inte så säker jag. Tycker typ inte den ska räknas som naturbild. The Dude's bilder är bra men jag är skeptisk till VaXXors bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Jag är inte så säker jag. Tycker typ inte den ska räknas som naturbild. The Dude's bilder är bra men jag är skeptisk till VaXXors bild! Är det mer "skogsmulle" bilder du menar ? Typ i skogen, och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts