Officer Hernandez Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Att lyssna på purjulökslåten i fem timmar i sträck är nog mitt rekord .. Någon som slagit det? Hahaha!! Skum låt... Är det finska?? Liknar ingenting, och låter lustigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Runkat 20 gånger samma dygn. kuke nvar ehlt röd och uppsvälld i ett dygn efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 kuke nvar ehlt röd och uppsvälld i ett dygn efter. Okej, då vet vi Du måste vara stålt över ett sånt rekord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Runkat 20 gånger samma dygn. kuke nvar ehlt röd och uppsvälld i ett dygn efter. Haha, fy fan vad jobbigt det måste vart att hålla på konstant typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Längd: 4.40 Höjd: 1.45 Tresteg: 11.01 Varit vaken: 2 dagar Sovit: 23 timmar Rolig tråd. Måste bumpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Friidrottsrekorden kommer jag inte ihåg. Jag har varit ranakd topp 15 flera ggr med olika partners i Warcraft III: The Frozen Throne i Europa. Bildade nog bland de 5 bästa 2on2-teamet i Sverige ett tag för 2 år sen. Typ det jag kommer på just nu. Godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Höjd: 1.50, har ej testat högre, vet ej varför. 100m: 15.34 Kula:13m Längd: 4m(vet ej exakt) Inte lämnat in ett viktigt skolprojekt: 5 Månader sen, rekord=) Lämnades in dan innan betygen sattes, G! Gett partnern klimax: 5, sekunder, timmar, minuter, vad är det? Ett är rätt. @thotim: Har börjat nu, ska försöka slå det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Gett partnern klimax: 5, sekunder, timmar, minuter, vad är det? Ett är rätt. SEKUNDER OFC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Mitt rekord i vakenhet (utan som helst sömn eller upp-piggande medel som affe eller koffein) är 2 dygn och några timmar. Mitt rekord i sömn (undantag när jag varit sjuk) är 19 h Mitt rekord i friidrott minns jag inte riktigt... Höjdhopp var på 1,20 i högstadiet iaf. Mitt rekord i simning (bröst) är 500 m. Rekord i rygg är 100 m. Mitt rekord att ha ihjäl ngt djur är 1. En mus som jag trampade ihjäl i trädgården. Fick såna skuldkänslor vad heter duga efteråt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Duscha: 1,10,34 (alltså en minut, tio sekunder och trettiofyra hundradelar). Och i det ingår:Klä av sigHoppa in i duschenTvätta de viktigaste delarna d.v.s. pungen, håret och under armarna och givetvis resten av kroppen ocksåTorka sig torr på hela kroppenTorka upp ev. vatten på golvetKlä på sig kallingarÖppna badrumsfönstretTiden startar när du stänger dörren och stannar när du öppnar igen. Mina bröders rekord ligger på 54 sek respektive 55 sek. Nåt sånt. Beat it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Juste, i simning: 50m rygg; Hannes ---- 46.18 Upsala Simsällskap 25m fjäril: Hannes 23.08 Upsala Simsällskap 50m frisim: Hannes 36.63 Upsala Simsällskap Vet ej alla.. Det är från några år sedan, slutade efter skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Att sitta hos läraren och prata efter att ha bråkat med en klasskompis: En timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Att sitta hos läraren och prata efter att ha bråkat med en klasskompis: En timme. Gangstah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag har hållit andan i 2 min och 36 sekunder.. Och det rekordet jag är mest stolt över är att ha bajsat i 37 sekunder.. Och då ingickStänga dörrenTa av sig byxorna'Sitta och bajsaTorka sigTvätta händerna med tvålÖppna dörrenSamma som samuelszon så startar tiden när jag stänger dörren och stannar när jag öppnar den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Hm, Har badat i 8 gradigt vatten i 37 min. (Vi tävlade.) Har kört moppe 25 mil på samma dag. (Ny fyllt 15! ) Har sovit från en måndag kväll till onsdag morgon. Hade tydligen varit uppe och gått på tisdagen, men minns inget av det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Fan va länge alla kan va vakna... mitt rekord är 40 timmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Öhhm, har väl inget speciellt rekord så. Men... jag har fått en fisk på 7.8 kg iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Runkat 20 gånger samma dygn. kuke nvar ehlt röd och uppsvälld i ett dygn efter. Jag spelade COD2 MP från Tisdag eftermiddag till Torsdag morgon. Sov i 16 timmar sen. Redigerad 16 augusti, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jag har hållit andan i 2 min och 36 sekunder.. Och det rekordet jag är mest stolt över är att ha bajsat i 37 sekunder.. Och då ingick Stänga dörren Ta av sig byxorna' Sitta och bajsa Torka sig Tvätta händerna med tvål Öppna dörren Samma som samuelszon så startar tiden när jag stänger dörren och stannar när jag öppnar den.. Funderar faktiskt på att göra en olympiad då detta ingår: Duscha Bajsa minst en korv Äta frukost bestående av minst två mackor samt en dryck (vilken bestäms) Klä på sig Borsta tänderna Cykla ett varv runt gården om någon sådan finns som avslutning Skulle vara skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Friidrott: (alla i skolan på gympan) höjdhopp: 140, för tung för höjdhopp. längd: runt 4.5 m Kula: 13.20 100 meter runt 11 sek Basket: 38 poäng i en match(mot libertad 90 pojkar förra året visserligen:P) 14 assist i en match 2 dunkar i en match sen ska jag försöka slå nått rekord i o kolla på många filmer med, ska leta upp världsrekordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts