Jump to content

Rekord

Donkeey
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Suger på det där med friidrott.

Däremot så kan jag få in två fulla tändsticksaskar i näsan (endast själva stickorna, då). En ask i vardera näsborre. Tror fan det hade gått in lite till :lol:

Har även klättrat upp på 28 drickabackar. Slå det! Eller, nejfan. Nu när jag såg på bilden så inser jag att det kanske var 18 st.. Men det är fan rätt mycket det med :D

På det här sättet, alltså. (googlad bild)

backklattring_719711_0.jpg

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men det struntar modsen i när det gäller P-C. Han är "speciell" :D

URSÄKTA MIG men står det inte att känsliga ska varnas? Samma sak som 'Högspänning, kom inte nära' eller vilken varningsskylt som helst. Om det står 'tryck inte' - trycker ni då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

URSÄKTA MIG men står det inte att känsliga ska varnas? Samma sak som 'Högspänning, kom inte nära' eller vilken varningsskylt som helst. Om det står 'tryck inte' - trycker ni då?

Klart som fan man trycker om det står TRYCK ABSOULUT INTE HÄR! Tänker bara på coca cola light reklamen!

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej så det är okej om jag postar porr länkar, rasistiska länkar mm så länge jag varnar innan?

Du får tänka på att det för det fösta står i reglerna vad som får postas och vad som inte får postat och för det andra att det finns yngre på forumet vars föräldrar sanolikt inte uppskattar det.

Sen är det dåligt att modsen ser mellan fingrarna med en sådan här sak, okej om det bara gäller dina posträttigheter men detta är något helt annat...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skyll er själva om ni trycker om ni har den attityden.

Hehe, man kan visst göra allting nu för tiden. Huvudsaken att man 'varnar. Bryter endå mot reglerna. Spelar heller ingen roll om det var svartingar, gulingar eller vita, för den delen. Det bryter mot reglerna endå.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, man kan visst göra allting nu för tiden. Huvudsaken att man 'varnar. Bryter endå mot reglerna. Spelar heller ingen roll om det var svartingar, gulingar eller vita, för den delen. Det bryter mot reglerna endå.

"Gulingar" är ett rasistiskt uttryck och bryter mot reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor