wilmas_matte Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Kommer Liberty City Stories vara exakt likadant till PS2 som det är till PSP? Jag menar, kommer man kunna göra samma saker och så där?, tex inte kunna simma. Jag har sett att GTA LCS är mycket billigare än GTA SA, så jag antar att det är lite tunnare story och inte lika brett?? Vad jag har läst på olika sidor så verkar det inte vara så mycket man kan göra jämfört med SA. Man kan undra varför man inte har gjort ett lite större spel när man ändå gör en helt ny GTA? Bara kopiera en redan befintlig stad och slänga in lite nya karaktärer blandat med dem gamla. Smått tråkigt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Det kommer vara en aning bättre grafik, och det kommer vara lättare att få tag på en helikopter. På PSP-versionen kunde man bara komma åt den på ett uppdrag om man visste vart man skulle gå. SWAT tank i SA kunde man också bara få på ett uppdrag men där fanns den rakt framför näsan på en i alla fall. Nej, du kommer inte kunna simma. Dessutom har de inte kopierat Liberty City helt, det här spelet utspelar sig 3 år tidigare än GTA3 vilket medför att ställen inte ägs av samma personer, vissa ställen finns inte ännu, och ja... kan inte för mycket på det där då jag inte är säker. Smått tråkigt va? GTA är GTA. Ju mer desto bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) har GTA LCS til PS2. staden är exact samma som GTA III . Och nej , man kan inte ha helicopter. man kan ha allt som man har i Vice City förutom flygplan och helicopter. Storyn är rätt bra mycket bättre än GTA III . Och Uppdragen är mycket roligare än GTA III . Och Grafiken är bättre på PSP. Redigerad 19 juni, 2006 av armin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 har GTA LCS til PS2. staden är exact samma som GTA III . Och nej , man kan inte ha helicopter. man kan ha allt som man har i Vice City förutom flygplan och helicopter. Storyn är rätt bra mycket bättre än GTA III . Och Uppdragen är mycket roligare än GTA III . Och Grafiken är bättre på PSP. Det är några år före GTA3 så staden är inte alls identisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Det är några år före GTA3 så staden är inte alls identisk. Exakt t.ex Sex club seven finns inte ännu och donald loves byggnad är under kunstruktion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hur fick du tag i GTA LCS nu ? det är väl uppskjutet till 23:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hur fick du tag i GTA LCS nu ? det är väl uppskjutet till 23:e Han har antagligen laddat hem NTSC-versionen och om han inte har en TV köpt i Amerika så spelar han med svartvit bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 spelar han med svartvit bild. nej jag spelar inte svart vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Och nej , man kan inte ha helicopter. Jaha, säger du det... http://www.gtagaming.com/images/potd/200605/10654.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 staden är exact samma som GTA III . Nep, The dolly house ser ut som en krigszon efter några uppdrag.. Har haft det till PSP.. Och Staden är inte helt identisk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jaha, säger du det... http://www.gtagaming.com/images/potd/200605/10654.jpg Cortez... det där var från san andreas:P om du kollar på minimap står det "Z" "CJ" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Cortez... det där var från san andreas:P om du kollar på minimap står det "Z" "CJ" Ah, jag märkte det. Men så ihoppressad är väl inte livmätaren i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ah, jag märkte det. Men så ihoppressad är väl inte livmätaren i SA? Ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 25 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Ah, jag märkte det. Men så ihoppressad är väl inte livmätaren i SA? Jo livmätaren är ganska kort innan man tränar upp CJ lite så han får bättre kondis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Nep, The dolly house ser ut som en krigszon efter några uppdrag.. Har haft det till PSP.. Och Staden är inte helt identisk.. Vad är The dolly house? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Vad är The dolly house? Ett bordel hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Ett bordel hus. Vart i Gta 3 ligger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts