Spam Snuten Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag försöker, men dom åker konstigt nog bara upp i ögonen varje gång jag försöker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Det är ganska lätt. Fast är man som mig och bara vill slänga i sig maten så tar jag besticken. Kommer ihåg när min coach påpekade ätpinnar och sa: "Jävla outbildade typer dom är där borta i östra Asien, har inte ens uppfunnit bestick!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Tycker det är rätt svårt, tror inte jag klarar en måltid faktiskt, ibland så hittar man greppet though, och då går det bra en liten stund. Men jag är inte pr0-3l173-zk1ll4D på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Det går inte, tekniskt omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vote: ja as lätt Men det är jävligt idiotiskt och onödigt så då tar man fram sleven istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Hur lätt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Har inte testat att äta med pinnar på 2 år. Så jag nullar dena voten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Fixar det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Nej! Jag kan det inte alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Kan självklart äta mat med pinnar. Åt nudlar med pinnar för nån dag sedan. Riktigt gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Lärt mig att äta sushi med pinnar. Sushi kan va så jävla gott ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Men din *leverpastej* bara för att jag öppnade denna topic vart jag förbannat äckligt mycket sugen på kinamat. Jodå det går väl ganska bra för mig att käka med kina pinnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jag kan äta med pinnar men gör det inte. Jag använder mig istället av den, ur effektivitetssynvinkel, överlägsna västerländska gaffeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag kan, men jag orkar oftast inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jao, det kan jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Det går ju an men jag personligen tycker det är onödigt det är som att vi skulle strunta i telefonen och sringa och prata med varan i stället. Det jag försöker att säga är varför använda pinnar när vi har bestick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Vote: Ja Och jag tycker det är jävligt lätt också, plus att det är roligt.. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Vote: Ja as lätt ! tycker det är skit skönt att äta med pinnar speciellt nudlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Nej det går fullständigt ÅT HELVETE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Det går åt rena helvetet. Jag får oftast upp riskornet(singular!), sen när jag börjar närma mig munnen så slinter de där förbaskade pinnarna så att skiten hamnar på bordet. Redigerad 2 juli, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts