VaXXoR Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Ja kan ni eller inte ? Jag kan och tycker det är lätt. Maten är också jävligt god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Ja as lätt ! Har varit ganska mycke på kina restauranger. Håller med om att maten är jävligt god!!! Nu vill jag ha vårrulle :'( Redigerad 17 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Skönaste pollen på länge Jag slänger pinnarna åt helvete. Gillar maten, though. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Skönaste pollen på länge Jag slänger pinnarna åt helvete. Gillar maten, though. Fick iden för att jag äter med pinnar nu hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Skönaste pollen på länge Jag slänger pinnarna åt helvete. Gillar maten, though. Har å andra siadn inte provat på länge, har kunnat. Har dock slarvat bort den kunskapen.... Ska leta under sängen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Fick iden för att jag äter med pinnar nu hahaha " Oh jävlar vad detta är gott! Jag är the master och sticks! JAA! Nu ska jag göra en poll för att se om någon annan också är lika duktig som mig! " Kan se det framför mig Vote: Nej, Går åt skogen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Fick iden för att jag äter med pinnar nu hahaha Va? Kina-krubb i gryningen? Fast jag blev iof också rätt hungrig nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Nej, kniv och gaffel funkar bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Ja, lärde mig det när jag var i Kina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) " Oh jävlar vad detta är gott! Jag är the master och sticks! JAA! Nu ska jag göra en poll för att se om någon annan också är lika duktig som mig! " Kan se det framför mig Vote: Nej, Går åt skogen! Nee lovar, så va det inte Kebab: Jaa äffäffäss, blev hungrig Redigerad 17 juni, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag kan, men det går inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Ja, är uppväxt med det då far min är från Malaysia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag kan, men det går inte så bra. Jag borde iof ändra min vote till något liknande. Var lite för het på gröten förut, så att säga Bara för mig som fingrarna börjar göra ont och typ..krampa efter ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag slänger pinnarna åt helvete. Gillar maten, though. Vaddå maten? Ris går att äta minst lika bra med gaffel/sked? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag vet inte om jag kan, om jag gjort det någon gång så var det väldigt längesen. Null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vaddå maten? Ris går att äta minst lika bra med gaffel/sked? Javisst. Ville bara inflika med att jag inte hatar maten, jag har bara svårt att komma överrens med de elaka pinnarna (som btw har en tendens att glida iväg hela tiden ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Ja as lätt ! Har varit ganska mycke på kina restauranger. Håller med om att maten är jävligt god!!! Nu vill jag ha vårrulle :'( Vårrulle är thailändskt. Edit: Stavfel Redigerad 18 juni, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Går väl ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Vårrulle är thailändskt. Edit: Stavfel Sa jag att det var något annat då? Först sa jag att jag brukar vara mycke på kina restauranger och tycker att maten är god. Sen säger jag att jag vill ha vårrulle. Nåra vetnameser brukar sälja sådanna i en kiosk några hundra-tals meter utanför vårt hus Heil gulingar! Redigerad 18 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 När familjen tvingar på mig sushi så blir det pinnar och det funkar, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts