Kebab Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Halloj! Är det någon mer än jag som har sett tv-serien the Dudesons? Jag råkade av en slump se det för några veckor sen och har sett vartenda program sedan dess. Det går på tv400 på lördagar kl. 23.55. Det är en nästan total rip-off på Viva la Bam, fast med 4 finnar och en gris som huvudpersoner. (Yepp, det är faktist de finnarna som Bam är kompis med, som är med i några Viva la Bam-avsnitt). Jag måste säga att det är riktigt underhållande. Nu när man har sett alla Jackass, Viva la Bam, Wildboyz och Dirty Sanchez avsnitt ca. 5 gånger om, så är det riktigt gött att ha lite nya idioter att kolla på Här kan ni läsa mera: thedudesons.com --- btw, är det någon som vet vad som menas med ISÄNTÄ? Redigerad 17 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Aa haha aa fan, ja har sett de, sjuka som fan.. o de där har du rätt i att de e roligt o kolla på när man sätt alla jackass avsnitten osv. o förresten isäntä betyder typ herre (finne som man e ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Hehe, den äger allt annat som visas på tv! Sjuka jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts