kire21 Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Akta så du inte bränner dig. Akta så du inte bränner dig. Jag måste också medje att jag är skit på spel som CS och Americas Army. Men Battlefield 2 går ganska bra så länge inte Mästaren är ute Firestorm eller vad han hette Han plockade alla i min grupp med sina jävla Sniper xD Har bara spelat mot honom 1 gång. Honom skulle jag vilja möta. Redigerad 18 juni, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Akta så du inte bränner dig. Jag måste också medje att jag är skit på spel som CS och Americas Army. Men Battlefield 2 går ganska bra så länge inte Mästaren är ute Firestorm eller vad han hette Han plockade alla i min grupp med sina jävla Sniper xD Har bara spelat mot honom 1 gång. Han leder väl inte längre ! Men Blazin (låg 1 förrut, 3nu tror jag) har ju repsekt han har ju guld i knife och massa andra (som inte är värda o nämnas för kniv äger allt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Akta så du inte bränner dig. Jag måste också medje att jag är skit på spel som CS och Americas Army. Men Battlefield 2 går ganska bra så länge inte Mästaren är ute Firestorm eller vad han hette Han plockade alla i min grupp med sina jävla Sniper xD Har bara spelat mot honom 1 gång. Americas Army? Ska vi lira?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Americas Army? Ska vi lira?^^ Tänk att jag frågade min polare för en stund sen Gäller inbjudan fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Tänk att jag frågade min polare för en stund sen Gäller inbjudan fortfarande? Ja fan! nämn en server och jag kommer.. Dock ingen SF.. inte orkat göra träningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Ja fan! nämn en server och jag kommer.. Dock ingen SF.. inte orkat göra träningen 172nd Sep infantry BDE. Urban assault U.S. Army official W 011. Mitt nick: I_lol323 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 [HWY];Lucius;(SF MOD);Match server Pipeline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Det där gick ju visst "bra" http://img152.imageshack.us/img152/1818/gizmoxd0co.jpg Gissa vem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hehe, skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hehe, skitbra Jag kan inte rå för att jag är noob :'( Borde nog ändra tangenterna. När jag skulle "ducka" så tryckte jag Ctrl och då släppte jag iväg en kula 3 cm brevid GIZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jag kan inte rå för att jag är noob :'( Borde nog ändra tangenterna. När jag skulle "ducka" så tryckte jag Ctrl och då släppte jag iväg en kula 3 cm brevid GIZmo Haha, ja de va lite läskigt tur att jag inte flyttade mig där Synd att dom vi mötte var så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Haha, ja de va lite läskigt tur att jag inte flyttade mig där Synd att dom vi mötte var så bra Jo, lite taskigt när jag inte fick något vapen också xD fick istället 13 Granater. Men vi får väl lov och sluta spamma tråden nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts