kire21 Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Om man köper css behöver man half-life2 också? Redigerad 17 juni, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Nej, inte om du tänker köpa den releasen i affären som bara innehåller CS: Source. Men du har redan en del redan nerladdat om du har HL2 innan eftersom båda spelen andvänder samma motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Laggar det med en 1,2 ghz processor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Laggar det med en 1,2 ghz processor? Beror också på vad du har för RAM och Graffe kort. 1,2 GHz processor är minium. och 256 mb ram ett DX7 grafikkort på 64 mb klarar nog av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Beror också på vad du har för RAM och Graffe kort. 1,2 GHz processor är minium. och 256 mb ram ett DX7 grafikkort på 64 mb klarar nog av det. Jag har 512mb ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Beror också på vad du har för RAM och Graffe kort. 1,2 GHz processor är minium. och 256 mb ram ett DX7 grafikkort på 64 mb klarar nog av det. Grafikkort=Gefore 3 ti 200 ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 OT, men kire21 är jävligt cools som tar fyra botar med en granat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 OT, men kire21 är jävligt cools som tar fyra botar med en granat! w/e? killen kan väl inte spela cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 w/e? killen kan väl inte spela cs. Där har du fel. Är faktist mycket bra på cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Där har du fel. Är faktist mycket bra på cs. Därför du har en sign där du dödar 4 bots (som säkert använder kniv för den delen) med en HE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Därför du har en sign där du dödar 4 bots (som säkert använder kniv för den delen) med en HE? Spelar mest cs 1.6 tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Spelar mest cs 1.6 tyvärr. Och skillnaden är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag spelar online med andra i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag spelar online med andra i världen. Tror du jag jag är dum eller? alla jävlar kan se att det är bottar du dödar där, för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Tror du jag jag är dum eller? alla jävlar kan se att det är bottar du dödar där, för fan. Ja, det fattar väl vem som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Ja, det fattar väl vem som helst. So....varför ha den i sign då? enligt mig verkar du vara en Wannabe-skillad noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 So....varför ha den i sign då? enligt mig verkar du vara en Wannabe-skillad noob. Jag är inte en Wannabe-skillad noob! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Jag är inte en Wannabe-skillad noob! Neh sure.. Over and out, jag har ett möte med solen att tima. Redigerad 18 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Spelar i medel skillad klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Neh sure.. Over and out, jag har ett möte med solen att tima. Akta så du inte bränner dig. Jag måste också medje att jag är skit på spel som CS och Americas Army. Men Battlefield 2 går ganska bra så länge inte Mästaren är ute Firestorm eller vad han hette Han plockade alla i min grupp med sina jävla Sniper xD Har bara spelat mot honom 1 gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts