_ThuuG Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Hej hej alla. Jag undrade bara vilka som varit inne på denna sida (krullproductions.com) och vad ni tycker om den.. Ni kan diskutera sidan här om ni känner fär det. Sidan updateras dock för tillfället men det går att besöka den gamla sidan efter låten som spelas. Jaja, själv tycker jag att dom äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Mac 10 (cs saken) är as skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 What... da... ... nej jag skojja. Kul sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Haha.. Checka alla filmerna... Dom flesta e kul.. Dom e inte lite sjuka heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Den omgjorda darinfans intervjun, mrs thomson och mc 10 är sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Glöm inte kaffe utan rep! "Det står nån där!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) "DenomgjordaDarinfansinterviewn" vet inte jag om jag har sett.. Btw, Mina favoriter får väl endå bli Kaffe utan rep, Älskat Ivor och Det HAER aer kul. Haha, "Vafan äre där?, a va faan äre där" och "A det här va ju jävligt kul.. För att inte tala om de här.. Men det här, det e ju så rooligt.." Redigerad 17 juni, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 *skryt*jag har träffat alla i krull*/skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Vill ladda ner mc 10 men det år inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 RavenE när träffa du dom? Va dom kul eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Hmm, när jag öppnar sidan nu kommer det upp någon flash sång, hur kommer man vidare till sidan? äh, såg att dom uppdaterade sidan nu, har inte orkat lyssna på hela förut Redigerad 17 juni, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 RavenE när träffa du dom? Va dom kul eller?? Jag såg typ alla då det var öppet hus på John Bauer här i Östersund, så jag pratade med Jim (Svart-håriga killen) då han och Linus (Läraren i Mrs Thomson) satt och redigerade en ny film. Sen har jag sett de flesta av dem i Matsalen (min skola äter i samma som JB) och på Stan @JSHC: Vänta tills sången har slutat och följ instruktionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Låter skojjsigt.. Redigerad 17 juni, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 /love Mc10. =) Krull productions är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Diggat Krull länge, de är sköna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jo det är inget direkt nytt, men de är fortfarande roliga.. Ville bara se vad ni andra tyckte om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Diggat Krull länge, de är sköna! Samma här! Mc 10 och Krussidull är skönast! Hela klassen sitter inne på deras sida och kollar på filmer varje rast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Underbar humor där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 - Vah skah doh ha ? - Eh fan... - En FET raggar Walle med gnissel dörr fan! - Dom e´ slut! - Men vi har... två! - Fan... Sånna som du ska ha en nyburgare ! - (slår till sig själv) Ey bah skojja! - Ahöjk! (skriver på lappen "nOOb" och slår in på kassa aparaten och det blir "13:37" - Ahh två mini Wallar då! - Tio sekunders buytime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) - GLA-A-A-A-A-A-ASS! *FRYSLAGG ______________ - Här äter vi bara med kniv! *hugg, hugg* *Hugger sin hamburgare (antagligen nyburgare) Redigerad 18 juni, 2006 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts