Roller_Girl Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Har dom fixat till rösterna så att dom låter lite bättre än det kvava mummel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Meh, man ska sätta in riktiga röster istället för mumlet. Det är som en placeholder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Meh, man ska sätta in riktiga röster istället för mumlet. Det är som en placeholder. Har tyvärr ingen mikrofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Har tyvärr ingen mikrofon Skaffa då Mikrofoner är inte så dyra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Skaffa då Mikrofoner är inte så dyra ^^ Äh, får göra det, har ju spelet liggandes på datorn och expansionen bara väntar på att installeras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Okej, har gjort en till film nu. http://www.youtube.com/watch?v=Zj18Z9mhii8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Fixat det nu Och har även gjort iordning en sandbox med alla urban och natur scener. Men angående mikrofon, kan ni rekomendera en billig men som det ändå blir bra ljud i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Fixat det nu Och har även gjort iordning en sandbox med alla urban och natur scener. Men angående mikrofon, kan ni rekomendera en billig men som det ändå blir bra ljud i? de finns ett jätte bra headset på netonnet med mikrofon.. bara 49kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Har bara hittat ett enda nytt vapen, väntade mig lite mer? nån sa att det fanns "en del" nya vapen... Om det nu finns fler än det Enfield 3 jag hittade, hur låser man upp dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Håller på med en film, som kommer bli rikttigt, riktigt bra. men det jag undrade över är hur man lägger in egna låtar? Måste dom vara .ogg format eller något, har för mig det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Håller på med en film, som kommer bli rikttigt, riktigt bra. men det jag undrade över är hur man lägger in egna låtar? Måste dom vara .ogg format eller något, har för mig det.. Här står det om du läser lite http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ic=27563&st=380 Och sen letar du efter en länk till audacitys hemsida, där tankar du programmet så kan du konvertera ljud till .ogg Lägg musiken i -> Mina dokument\The Movies\Movie Music <- Alltså .Ogg filerna. Redigerad 23 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts