Lajnux Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 The Movies: Stunts & Effects är nu ute i butikerna. The Movies är ett spel som går ut på att bygga upp sin egen filmstudio och spelar in sina egna filmer. Själv tycker jag att spelet är helt otroligt och det blev verkligen inte sämre nu när ett expansion har kommit ut. Det skulle vara kul om fler än jag här på forumet spelade det och man kunde visa upp sina filmer för varandra etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Har Stunts n Effects kommit ut nu? Cool, ska leta efter det. EDIT: alla som är pirater, stunts and effects har släppt vid... tänker inte säga här... Redigerad 17 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Såg några screens förut när det kom ut, såg ganska nice ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Har lirat det sen ett halvar tilbaka. Det ar verkligen skitkul, expansionpacen ar verkligen underbar. Dock blir det lite mer att gora och lite mer planering. Eftersom min forra studio korde i backen efteren budget krash (Jazzy Films) ska jag oppna Atomic Productions som kommer inrkta sig pa action, sci-fi och comedy, det blir dock forst nar jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag kör Sandbox mode. Själv kör jag mest för att det är roligt att göra filmerna och att visa dom för folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Ni får lägga upp länkar sen på era filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Skaffade den här Expansionen för en halv vecka sen. Vill också henvisa dig till den här tråden eftersom det fortfarande är The Movies Brukar också lägga upp filmerna här. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ic=27563&st=400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vad är nytt i expansionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Det spelet måste jag köpa Redigerad 19 juni, 2006 av Bozzard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Gjorde riktigt bra filmer när jag hade det innan, nu när det kommit ett expansion får jag väl ge det en ny chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vad är nytt i expansionen? Nya scener. Nya grejjer. Nya kläder och frisyrer och sånt. Nya möjligheter. Lite svårare. Ja. Det var väl allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nya scener. Nya grejjer. Nya kläder och frisyrer och sånt. Nya möjligheter. Lite svårare. Ja. Det var väl allt Inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Inte så mycket. Nämn något mer dom skulle lägga till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nämn något mer dom skulle lägga till? Större studio Mer grejer att utforka Större stad Lite mer uppdaterad radio M.M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Större studio Mer grejer att utforka Större stad Lite mer uppdaterad radio M.M. Det var väl inte så mycket mer? nya grejjer omfattar säkert en hel del Redigerad 19 juni, 2006 av Roller_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Det var väl inte så mycket mer? nya grejjer omfattar säkert en hel del Kanske inte men det lätt inte mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Kanske inte men det lätt inte mycket. Om han skulle skrivit alla grejer som kommit skulle det nog låta mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 En bra sak är att dom har gjort en miniatyr stad där man kan göra allt möjlit Sen har det kommit en massa Brandscener så man kan göra en brandmansfilm brandmans kläder också. Jag gjorde en 10 minuter lång film som hette Firefighters men tog dock bort den Nya bilar har också kommit Och sen så får man välja om Skådisen skall vara gammal eller ung, Tjock eller smal till scenen också nåra nya vapen har också kommit ^^ Stuntskola och stuntmens Sjukhus ifall stunmennen blir skadade Möjlighet att spara Custom kläder, vet inte om det fanns den möjligheten utan expansionen Många nya kläder Många nya actionfyllda scener osv. osv. Men spelet är ju fortfarande The Movies, så det förbättrar ju inte känslan eller nåt, bara lägger till nya grejjer. Jag har inte direkt någon bra känsla när jag spelar det, men det får iaf tiden att gå snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Möjlighet att spara Custom kläder, vet inte om det fanns den möjligheten utan expansionen Det gick att göra utan expansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Den här expansionen är teh awesome! Ett måste för alla som älskar att göra filmer och The Movies! Ska göra en film nu. EDIT: Okej, har gjort en nu, men hur exporterar man? O_o Jag har gjort allting med filmen och släppt den osv, men jag kan inte exportera den. Ska kolla efter lite mer.. EDIT 2: Okej, exporterat. Håller på att ladda upp nu. EDIT 3: Okay, den är klar nu. Redigerad 20 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts