Jump to content

Invandrare som begår brott.

Roller_Girl
 Share

Recommended Posts

Yupp!

Borde man definitivt göra.

Palla att betala för en drös otacksamma parasitdjävlar!

Vart ska man skicka dom då? :)

Jag är neutral, en hippie, fast ändå inte.

Jag vill att alla ska ha det bra, oavsett hudfärg/religion och om en person inte sköter sig så DRA HAN I KUKEN!

Gäller tjejer också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vart ska man skicka dom då? :)

Skit samma. Då dommen fastläggs säger dommaren följande: om du kommer ses inom Sveriges rikes gränser efter i överimorgon, så skjuter vi dig PÅ FLÄCKEN. Har du inte råd med resa kan den svenska staten ge dig ett lån för införskaffande av gummijolle:

Caccajavri_-_perbaat_-_580_719248_0.jpg

Sen kan han ta och paddla över till finland, baltstaterna, polen, tyskland, danmark, eller allra helst: STORBRITTANIEN!

Hans chanser att överleva?

Skiter jag i, det var han och inte jag som försatte honom i den situationen han hamnade i!

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skit samma. Då dommen fastläggs säger dommaren följande: om du kommer ses inom Sveriges rikes gränser efter i överimorgon, så skjuter vi dig PÅ FLÄCKEN. Har du inte råd med resa kan den svenska staten ge dig ett lån för införskaffande av gummijolle:

Caccajavri_-_perbaat_-_580_719248_0.jpg

Sen kan han ta och paddla över till finland, baltstaterna, polen, tyskland, danmark, eller allra helst: STORBRITTANIEN!

Hans chanser att överleva?

Skiter jag i, det var han och inte jag som försatte honom i den situationen han hamnade i!

HÖHÖ, helst till GB, gummibåten sjunker nog på vägen ditt, eller så fryser han ihjäl på vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just,.. det.. Stäng tråden nu det gick inte disskutera detta på ett sådant ungt forum, tyvärr.

Ja stackars oss som är så unga och outbildade. (w00t)

@ Darkjak, om det ändå fanns fler som du!

Skiter fullständigt i om personen är svart/vit/gul/röd, om jäveln gör brott ska jäveln bort!

Viva la Darkjakpartiet! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, säg ALDRIG ...dom....

Det betyder alltså att du dömmer alla invandrare efter vad några gjort.

Visst stämmer det att kriminaliteten bland invandrare i Sverige kanske är hög. Men dela fan inte in alla invandrare där. Det är som om jag säger. Alla som spelar CS är småbarn som inte kommit i puberteten? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår din idé om att skicka tillbaka invandrarna som inte sköter sig, om vi då säger att Boris från Ryssland kommer till Sverige för att mörda någon eller bara begå massor av hemska brott så skulle detta kunna vara en ide men så fort personen bosatt sig i Sverige och fått kids som kallas "invandrare" men i själva verket är svenskar eftersom dom är födda i Sverige så är ditt föreslagna system ogenomförligt... Om en person har växt upp i Sverige bara kan svenska och sedan ska skickas till Somalia för att sin Gammelmormor invandrade därifrån... Då kan kanske personen ingenting om detta ställe...

Detta system har dock funnits... på sätt och vis...

Storbritannien använde som bekant Australien som "fängelseö" dit dom deporterade människor som hade begått grova brott...

Men att göra en sådan operation idag skulle inte funka, fattar vem som helst...

---

Edit: Snälla hummler om du vill ha en främlingsfientlig åsikt så kom med något argument som faktiskt är ditt istället för att länka något parti som lägger orden i din "patriotiska" mun.

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo asså. Om dom missköter sig så vill man ju inte ha dom i sverige men om vi bara skickar ut dom... var ska dom ta vägen? det är inget land som vill ta emot kriminella?. Tyvärr är det så att de misstag som sverige gjorde "genom att ta hit kriminella" så får dom leva med kriminella... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo asså. Om dom missköter sig så vill man ju inte ha dom i sverige men om vi bara skickar ut dom... var ska dom ta vägen? det är inget land som vill ta emot kriminella?. Tyvärr är det så att de misstag som sverige gjorde "genom att ta hit kriminella" så får dom leva med kriminella... :lol:

Det är deras problem om ingen vill ta emot dom. Dom kunde helt enkellt ha låtit bli att hota/skada/döda någon!

Precis som jag skrev ovan i tråden: Släng alla grovt kriminella i exil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow!

En dum jävla idiot som tror han är patriot men som fått sina otroligt korkade åsikter från sina föräldrar.

Way to go!

Haha var kom mina föräldrar in i mina åsikter ? Min mamma gillar inte vad jag tycker och tänker, min fassa skiter i vilket så kom inte och snacka skit =)

Tycker nästan synd om er :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor