Miike Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Yupp! Borde man definitivt göra. Palla att betala för en drös otacksamma parasitdjävlar! Vart ska man skicka dom då? Jag är neutral, en hippie, fast ändå inte. Jag vill att alla ska ha det bra, oavsett hudfärg/religion och om en person inte sköter sig så DRA HAN I KUKEN! Gäller tjejer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Vart ska man skicka dom då? Skit samma. Då dommen fastläggs säger dommaren följande: om du kommer ses inom Sveriges rikes gränser efter i överimorgon, så skjuter vi dig PÅ FLÄCKEN. Har du inte råd med resa kan den svenska staten ge dig ett lån för införskaffande av gummijolle: Sen kan han ta och paddla över till finland, baltstaterna, polen, tyskland, danmark, eller allra helst: STORBRITTANIEN! Hans chanser att överleva? Skiter jag i, det var han och inte jag som försatte honom i den situationen han hamnade i! Redigerad 17 juni, 2006 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Skit samma. Då dommen fastläggs säger dommaren följande: om du kommer ses inom Sveriges rikes gränser efter i överimorgon, så skjuter vi dig PÅ FLÄCKEN. Har du inte råd med resa kan den svenska staten ge dig ett lån för införskaffande av gummijolle: Sen kan han ta och paddla över till finland, baltstaterna, polen, tyskland, danmark, eller allra helst: STORBRITTANIEN! Hans chanser att överleva? Skiter jag i, det var han och inte jag som försatte honom i den situationen han hamnade i! HÖHÖ, helst till GB, gummibåten sjunker nog på vägen ditt, eller så fryser han ihjäl på vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Anathema borde chilla lilla och försöka disskutera som en normal svensk. edit: hohohihi, jag var bara tvungen sorry. Redigerad 17 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 HÖHÖ, helst till GB, gummibåten sjunker nog på vägen ditt, eller så fryser han ihjäl på vägen. Skulle vara kul om han skulle komma fem minuter sent till gränsen: Atomubåts av klass Gotland vs Gummijolle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Just,.. det.. Stäng tråden nu det gick inte disskutera detta på ett sådant ungt forum, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Just,.. det.. Stäng tråden nu det gick inte disskutera detta på ett sådant ungt forum, tyvärr. jupp, någon borde stänga denna tråd.*tråden är härmed bazzad* Redigerad 17 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Just,.. det.. Stäng tråden nu det gick inte disskutera detta på ett sådant ungt forum, tyvärr. Ja stackars oss som är så unga och outbildade. @ Darkjak, om det ändå fanns fler som du! Skiter fullständigt i om personen är svart/vit/gul/röd, om jäveln gör brott ska jäveln bort! Viva la Darkjakpartiet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Alltså, säg ALDRIG ...dom.... Det betyder alltså att du dömmer alla invandrare efter vad några gjort. Visst stämmer det att kriminaliteten bland invandrare i Sverige kanske är hög. Men dela fan inte in alla invandrare där. Det är som om jag säger. Alla som spelar CS är småbarn som inte kommit i puberteten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Nationaldemokraterna <-- Min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Nationaldemokraterna <-- Min åsikt Och DÄR kom den "patriotiska" åsikten fram! Ät aldrig mer kebab eller pizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Nationaldemokraterna <-- Min åsikt = Dålig åsikt. Det behövs ingen motivering. Äcklig åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Nationaldemokraterna <-- Min åsikt Gå och dö, är du snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Jag förstår din idé om att skicka tillbaka invandrarna som inte sköter sig, om vi då säger att Boris från Ryssland kommer till Sverige för att mörda någon eller bara begå massor av hemska brott så skulle detta kunna vara en ide men så fort personen bosatt sig i Sverige och fått kids som kallas "invandrare" men i själva verket är svenskar eftersom dom är födda i Sverige så är ditt föreslagna system ogenomförligt... Om en person har växt upp i Sverige bara kan svenska och sedan ska skickas till Somalia för att sin Gammelmormor invandrade därifrån... Då kan kanske personen ingenting om detta ställe... Detta system har dock funnits... på sätt och vis... Storbritannien använde som bekant Australien som "fängelseö" dit dom deporterade människor som hade begått grova brott... Men att göra en sådan operation idag skulle inte funka, fattar vem som helst... --- Edit: Snälla hummler om du vill ha en främlingsfientlig åsikt så kom med något argument som faktiskt är ditt istället för att länka något parti som lägger orden i din "patriotiska" mun. Redigerad 18 juni, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jo asså. Om dom missköter sig så vill man ju inte ha dom i sverige men om vi bara skickar ut dom... var ska dom ta vägen? det är inget land som vill ta emot kriminella?. Tyvärr är det så att de misstag som sverige gjorde "genom att ta hit kriminella" så får dom leva med kriminella... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Nationaldemokraterna <-- Min åsikt Wow! En dum jävla idiot som tror han är patriot men som fått sina otroligt korkade åsikter från sina föräldrar. Way to go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jo asså. Om dom missköter sig så vill man ju inte ha dom i sverige men om vi bara skickar ut dom... var ska dom ta vägen? det är inget land som vill ta emot kriminella?. Tyvärr är det så att de misstag som sverige gjorde "genom att ta hit kriminella" så får dom leva med kriminella... Det är deras problem om ingen vill ta emot dom. Dom kunde helt enkellt ha låtit bli att hota/skada/döda någon! Precis som jag skrev ovan i tråden: Släng alla grovt kriminella i exil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Edit: Snälla hummler om du vill ha en främlingsfientlig åsikt så kom med något argument som faktiskt är ditt istället för att länka något parti som lägger orden i din "patriotiska" mun. helt rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Alltså, säg ALDRIG ...dom.... Alltså, skriv ALDRIG ...dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Wow! En dum jävla idiot som tror han är patriot men som fått sina otroligt korkade åsikter från sina föräldrar. Way to go! Haha var kom mina föräldrar in i mina åsikter ? Min mamma gillar inte vad jag tycker och tänker, min fassa skiter i vilket så kom inte och snacka skit =) Tycker nästan synd om er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts