Jump to content

Fifa 05.

Yoghurt
 Share

Recommended Posts

Jo sant tycker att de är bästa fotbollspelet ja spelat och de är askul! :)

Men ja är tränare för West ham united nu och de tar nästan en säsong för o få ihop tillräckligt med pengar för å få en hyfsad spelare och de är ju ganska segt o ja kan inte sälja nån efter som att ja behöver många spelare till truppen , så de skulle vara ganska bra om man kunde få tips om hur man snabbare kan tjäna pengar , lr om nån har några tips om några billiga o bra spelare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PES5 är bättre :lol:

Köp det, du lär inte bli besviken

Jag tyckte också att pes5 var roligt i början men ´nu när fifa world cup 2006 spelet har kommit ut så suger pes5 jämfört med det,

sry lite offtopic.

Jag har letat lite efter fusk till fifa 05 men har fortfarande inte hittat nåt. Rapporterar om jag hittar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte också att pes5 var roligt i början men ´nu när fifa world cup 2006 spelet har kommit ut så suger pes5 jämfört med det,

sry lite offtopic.

Jag har letat lite efter fusk till fifa 05 men har fortfarande inte hittat nåt. Rapporterar om jag hittar!

Okej jo låter nice men har pes5 också nå liknande karriär läger som på fifa , med att man kan tjäna pengar ,uppgradera personal, värva spelare o sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sry lite offtopic.

Pes är bättre på:grafiken,att man kan göra egna lag samt spelare,man kan göra egen reklam på tröjorna(gjorde hitlercompaniet:P)

Fifa är bättre på:fasta situationer,vissa spelare har nästan exakta utseenden som de har i IRL,karriärläget.

Så dom är la lika bra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pes är bättre på:grafiken,att man kan göra egna lag samt spelare,man kan göra egen reklam på tröjorna(gjorde hitlercompaniet:P)

Fifa är bättre på:fasta situationer,vissa spelare har nästan exakta utseenden som de har i IRL,karriärläget.

Så dom är la lika bra

Men dt viktigaste är ju ändå själva matcherna, och där var pes bättre än Fifa tills Fifa WC 2006, som är så grymt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant, PES är det bästa fotbolls spelet ute nu >_<

Och det som trådskaparen vill göra kan inte va så roligt om han hellre väljer att trycka in en kod.

PES är inte bättre än Fifa world cup 2006, om man en gång testat det så kan man inte gå tillbaka till pes!!!

Jag tror att jag hittade en kod eller nått tips på cheatplanet.com kom inte ihåg den men tror att jag hittade nån där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor