RavenE Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Där du Här kommer en fråga till: Hur ser stolarna ut? Det kan jag tyvärr inte svara på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Har tyvärr ingen kamera med mig... Men väldigt basic... Sådana stolar som man ofta har i skolmatsaler... fyrkantiga plastdynor med böjda metallbjälkar som håller ihop... lättstaplade... Jag tycker det är bra stolar att sitta i... Och inte något för mjukt som man får ont i ryggen av. Fast dom skulle kanske kunnat vara lite högre så man hade haft skrivbordet så högt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Har tyvärr ingen kamera med mig... Men väldigt basic... Sådana stolar som man ofta har i skolmatsaler... fyrkantiga plastdynor med böjda metallbjälkar som håller ihop... lättstaplade... Jag tycker det är bra stolar att sitta i... Och inte något för mjukt som man får ont i ryggen av. Fast dom skulle kanske kunnat vara lite högre så man hade haft skrivbordet så högt upp. Isch.. jag skulle nog aldrig palla utan en mjuk arbetsstol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Måste bara slänga in länken till Knappnytt 3: Dreamhack Hamsterpaj/flash Scrolla ner en liten bit och leta efter Knappnytt3: Dreamhack (Raden längst till höger tror jag) Redigerad 17 juni, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Måste bara slänga in länken till Knappnytt 3: Dreamhack Hamsterpaj/flash Scrolla ner en liten bit och leta efter Knappnytt3: Dreamhack (Raden längst till höger tror jag) HAHAHAHAHHAHAH så jävla klockrent...skrattade såhårt. "jag behöver inte nämna några namn, men jag pratar om dig på rad 8." Redigerad 17 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Då är vi vidare i cs-turneringen. Vi utklassade dom med 15-0, dom var verkligen skitdåliga. http://img206.imageshack.us/img206/5250/woo7pk.png Om någon vill ha sanningen istället så missade båda lagen matchen och vi fick dom att ge upp och ge oss WO. Så vi spelar imorgon klockan 11 mot ett lag som utklassade sina motståndare. Om jag lyckas hitta så ska jag ge hltv-länk senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Kommer det någon bild på hela gänget snart ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Kommer det någon bild på hela gänget snart ? Danstävling nu förfan!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Slog sönder mitt tangentbord förut. Men köpte nytt precis : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Slog sönder mitt tangentbord förut. Men köpte nytt precis : ) Lol, vem av alla dom var du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 FAN Så sitter man hemma på ännu ett DH, lika sorgset varje gång.. Men ska förhoppningsvis på Winter med en polare, är ju bara 12 år så det är svårt att dra dit själv.. En fråga bara, är det jobbigt att inte ha en plattskärm? Eftersom jag inte äger någon har jag inte möjlighet till det.. Hare gött på DH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Lol, vem av alla dom var du då? Han som köpte ^^ Får jag fråga varför du skrivit, Big knapp på 0:an på numpaden? : P Redigerad 17 juni, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Får jag fråga varför du skrivit, Big knapp på 0:an på numpaden? : P Vem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Haha jävlar nvm. trodde du skrev: Vem utav dom var du. alltså att det var du som sålde tangentbordet^^ ' JAg var inte med i tävlingen. men tangentbordet var redan keffat så jag slog sönder det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Haha jävlar nvm. trodde du skrev: Vem utav dom var du. alltså att det var du som sålde tangentbordet^^ ' JAg var inte med i tävlingen. men tangentbordet var redan keffat så jag slog sönder det Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Var nyss ny forumträff. Lite nya ansikten men .. ärrtvå ville inte visa sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Var nyss ny forumträff. Lite nya ansikten men .. ärrtvå ville inte visa sig Men vafan, jävla jacker, han skulle ju säga till mig när den var. Aja, får väl kolla på en film.2F2F Redigerad 17 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Var är gruppbilden IceCandy? Upp med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Jag kommer se upfucked ut, som vanligt. /yawn Redigerad 17 juni, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Här är den första bilden. (Fast med ändrad kontrast.) Den andra bilden blev jag ful som fasike på, så den skiter jag i att lägga upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts