Cortez Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Mitt i allt, när de slänger ut knäckemackor överallt och alla slänger sig och knör och svettas efter dem, skriker någon "DET ÄR KNÄCKEBRÖD, ERA JÄVLA SOMALIER!" Inget mer att tillägga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Siktar på att lyssna i tio timmar. tihi. Purjolök-låten Fast jag måste nynna till den också i tio timmar, annars gills det inte enligt icecandy Lyssnar med nu, börjar bli trött. Varit vaken sen 04.20 imorrse. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Själv så mår jag sämre nu, har druckit en halvliter sen jag kom hit... Vätskebrist Ingen har fottat mig än fast en har mött mig, men ffs fotta mig > < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Vi som sitter här hemma och ruttnar framför datorn vill ha mera bilder ! Mera bilder ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Sitter du på d20? Jag sitter på d19^^ Ropa på mig Har du keps på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Vi som sitter här hemma och ruttnar framför datorn vill ha mera bilder ! Mera bilder ! Damn straight, brother... mer bilder gubbar (och icecandy) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Har du keps på dig? ¨Nepp sitter höger om han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Okej. Här är en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 En bild på min gölliga "I love you" nalle.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Okej. Här är en bild. Erv ma livin'! / jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Satsa på att köra en till forumträff vid 24? Drar igång en gruppkonvensation på MSN då iaf så kan vi snacka om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Satsa på att köra en till forumträff vid 24? Drar igång en gruppkonvensation på MSN då iaf så kan vi snacka om saken. Ja! Så får jag en andra chans eftersom jag flummar runt och har noll koll ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Är det inte stor stöldrisk på DH? Jag menar alla datorer och så.. det är ju ett stort värde i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Är det inte stor stöldrisk på DH? Jag menar alla datorer och så.. det är ju ett stort värde i dom. Du tror inte grannen reagerar om det helt plötsligt kommer nån helt annan och kånkar i väg på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Är det inte stor stöldrisk på DH? Jag menar alla datorer och så.. det är ju ett stort värde i dom. Stjäl dom något så är det väl en bärbar, då dom bara är koppla ur o gå iväg typ...går snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Är det inte stor stöldrisk på DH? Jag menar alla datorer och så.. det är ju ett stort värde i dom. Inte just datorer, men möss och webbkameror etc. Fast jag är den enda som verkar oroa mig, så medan P-C, Zack, Jacker m fl sprang iväg till Willys vägrade jag följa med eftersom det lämnade våra platser helt obevakade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Det är bra att dom har dig Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Inte just datorer, men möss och webbkameror etc. Fast jag är den enda som verkar oroa mig, så medan P-C, Zack, Jacker m fl sprang iväg till Willys vägrade jag följa med eftersom det lämnade våra platser helt obevakade. Siana - framtida säkerhetsvakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Stjäl dom något så är det väl en bärbar, då dom bara är koppla ur o gå iväg typ...går snabbt. Ja, det var väl mest de bärbara datorerna jag tänkte på Undra hur många datorer som stjäls per gång av Dreamhack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Ja, det var väl mest de bärbara datorerna jag tänkte på Undra hur många datorer som stjäls per gång av Dreamhack? tomt här Redigerad 17 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts