YooSho Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Faaan vad alla verkar hata mig här :'( alla som är här går iväg och tar bild men ingen säger till mig .. OCH JAG ÄR HÄR MED THOTIM OCH CP .. Oj menar pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Jag ser konstig ut. Diggade Stellans frisyr. =) Mår inte bra. Varmt. Vart finns det fläcktar? Edit: OCH NEJ FÖR FAN, JAG ÄR INTE EN TJEJ. ^^ Eller..? Redigerad 17 juni, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Lolet. Surt att bilden togs när jag blundar och tuggade tuggummi. Men vafalls, sak samma. Btw, visst är min solbränna söt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Hahaha, jag måste skratta. Vilken jävla tröja stellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Lolet. Surt att bilden togs när jag blundar och tuggade tuggummi. Men vafalls, sak samma. Btw, visst är min solbränna söt? Du är nog det häftigaste jag sett på länge. Jag kommer och hälsar på dig sen, bara för att du är söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jävla värme och pajja min frisyr. Den blir glansig och mitt band åkte av. Efter det kan den aldrig bli som den va förut. :'( Slew, det är min DH t-shirt. Jag har också min "SKA VI HA 6" t-shirt. Btw, någon som vet om P-C har åtkomst till forumet än eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 P-C är och käkar så jag busar på hans dator. thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst, thotim är bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Tack! Snälla snälla P-C! Någon som vill busa på hans dator nu när han är borta och käkar? Kom till D46, Plats 30. ! Wieee! http://img224.imageshack.us/img224/8093/gtasajtenjpeg7xm.jpg Från vänster - StellHell, IceCandy, Sikoorka, Jacker, Siana, P-C, R2D2 & thotim. Redigerad 17 juni, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Haha stell du är jätteful. Men jag tycker om dig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 IceCandy ser skräckslagen ut. Och det var jag också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Och det var jag också.. Kanske inte så konstigt med 4000 överkåta tonårskillar. Räkna med skamliga förslag som inkluderar dig och toaletten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Haha stell du är jätteful. Men jag tycker om dig ändå. hihi, tack. Hett tips. Tugga inte tuggummi när du ska va med på kort. Ehum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Nästa kort är jag med på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag meD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Kanske inte så konstigt med 4000 överkåta tonårskillar. Räkna med skamliga förslag som inkluderar dig och toaletten. Lawl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Hallå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Hallå! Jag hatar "Hallå" in i den milda grad. Att folk inte har släppt det sen förra året asså. Jobbigt satan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Vi måste organisera en träff där alla är med sen, där vi bestämmer tid och plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Måste få allas msn! Om någon inte gjort det! Adda mig tim_thornberg@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Me to, man - me to! ... Redigerad 2 februari, 2010 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts