the-copy Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Kom inte på något bra att ha med dig i. Du kunde väll ha tagit med när i skrev det läskiga medelandet. :'( Alltså vart lite nervös först innan jag såg att det var ni, för det stog antipiratbyrånkillar vid switchskåpet och höll på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 När går DHW av stapeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 När går DHW av stapeln? Samma som alltid, Slutet av November. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Samma som alltid, Slutet av November. Måste bara säga att din rosa powerpuff-tröja är den vackraste skapelse jag sett, den framhäver verkligen dina ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Måste bara säga att din rosa powerpuff-tröja är den vackraste skapelse jag sett, den framhäver verkligen dina ögon Tack, soetnowsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Fettstort tangentbord ..eller nått HAHA --- Siana, du kunde ju haft med mig när vi stod vid mikron, och jag inte vågade säga att det var jag Och när min kompis sa din mamma i kebabsås, dock inte riktat mot dig men, Och vet du vad han sa när du hade gått, han sa "undra om han trodde jag sa det till honom " Redigerad 22 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) HALLÅ!!!! Tihi, skönt att det är över med sånt nu. Redigerad 23 juni, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Varför säger "alla" hallå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Varför säger "alla" hallå? För att efter alla timmar dom suttit instängda i sina rum framför sina datorer kan det vara skönt att hälsa till folk Redigerad 23 juni, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 HAHA --- Siana, du kunde ju haft med mig när vi stod vid mikron, och jag inte vågade säga att det var jag Och när min kompis sa din mamma i kebabsås, dock inte riktat mot dig men, Och vet du vad han sa när du hade gått, han sa "undra om han trodde jag sa det till honom " Jag hörde inte ens "din mamma i kebabsås". Och ett möte vid mikrovågsugnen är inte särskilt spännande i en serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Jag hörde inte ens "din mamma i kebabsås". Och ett möte vid mikrovågsugnen är inte särskilt spännande i en serie. Det hörde du vist, du svarade ju typ, inte om man vill ha henne extra god eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Det hörde du vist, du svarade ju typ, inte om man vill ha henne extra god eller nått. Åhå. Nej, jag trodde ni kommenterade att jag inte hade något hörn på min Gorby's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Åhå. Nej, jag trodde ni kommenterade att jag inte hade något hörn på min Gorby's. Bråkar ni eller har ni en debatt ? för det här är en dreamhack tråd och här ska alla vara glada Redigerad 24 juni, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Bråkar ni eller har ni en debatt ? för det här är en dreamhack tråd och här ska alla vara glada Inget av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Åhå. Nej, jag trodde ni kommenterade att jag inte hade något hörn på min Gorby's. OKej, missförstånd Yoosho: hehe vi samtalar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Oj sååg fel .. såg bara nått med mamma och det är ju som en förnedring förlåååt Redigerad 25 juni, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Oj sååg fel .. såg bara nått med mamma och det är ju som en förnedring förlåååt Ja, usch ja, ordet "mamma" är jätte förnedrande, ska nog sluta kalla min mamma för mamma, hon blir nog ledsen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Mhm, nu är jag hemma. Japp, det tog mig en vecka att ta mig hem från dreamhack. --- Min uppfattning var att jag tyckte först att allt var så förvirrande och halvtråkigt ibörjan, slösade bort väldigt mkt tid med att spela och så, satt och gjorde samma saker som man gör hemma. Jag kunde gjort en massa mer roliga saker fast.. jao.. nu vet jag iaf mina brister och vet vad som behövs till nästa gång så att man inte slösar bort en enda minut. Men jag hann med en hel del ändå.. Längtar till dhw06. -- btw, vem är jag "skyldig" en 5:a? vem slösade på min tejp? Redigerad 25 juni, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 vem är jag "skyldig" en 5:a? vem slösade på min tejp? Tror att femman var Sianas. Tejpen fixade jag. Du får ny på winter om du påminner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Det verkar ha vart roligt daer synd att ja missade det aer i kroatien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts