R2D2 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Nu är det tänt och i princip slut. Ses i vinter :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 JAG VILL SOVAAAAAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Fock, hate ze light, Jag är inte ett dugg trött, har inte sovit 1 sec heller.. Och så vet jag inte när, hur eller ens om jag blir hämtad. Redigerad 20 juni, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Bluh, mamma kommer precis när hallarna stänger --- Vi ses om sex månader, GTAsajten. Redigerad 20 juni, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Hur trött somn hbellst ju inete sovit på länge! real base.. huuh? sparar min sömn till resan hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jaha, nu sitter man här. Nätverket stänger om 10 min. Kul DH, och nu kvarstår det bara att packa och sätta tillbaka P-C's ban. Även om det stretar imot så är det sagt så, och måste hålla mina ord. Syns hemma, typ vid 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Blä... Någon har snott min BF2-skiva... Hade råkat lämna framme den när jag skulle käka igår... Edit: Bajs, nu ryker nätet också... Redigerad 20 juni, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Hemma nu. Längtar som fan till dhw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Hemmah.. Längtar till Winter nu. Känns på något sätt som att detta DH saknade något. Vet inte vad bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag vet det . Ni saknade meeej ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Ajja tror nästan alla är hemma nu så vi får ses i vinter. föresten vilka kommer? jag kommer 100% !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Lite nyfiken på en sak: Tilltalade ni, då ni träffades fysiskt, varandra vid era forumnamn eller de som ni använder i vardagen? Nyfikenhet, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Jag fattar inte hur ni kunde se at ni träffa varandra? Jag träffade endast tim, då jag köpte en fläkt av hnm till rånarpriset 120 :- Min BitTorrent gick bara ner i tpyp 100 kb/s, och slöade ner datorn rejält så klockan var fem på morgnoen när jag började tanka med DC... hehe tankade typ 10 timmar tv-serier på 3 timmar.. naaajs Anna, hon med den söta klänningen, EDIT: HAHAHA nej glöm vad jag skrev, såg bild på henne precis Redigerad 20 juni, 2006 av Mr.White Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 En kul sak. Många personer som i den här tråden skriver "Jag kommer fanimej till DHW!". Men om man läser i den gamla tråden så är det inte ens hälften av alla som skrivit "Jag MÅSTE fan komma till DHS!" som faktiskt är här. Exempel är pKz, Godfather m fl. Well, vi får hoppas att det blir många. Någon som vet hur man tar bort anslutningsgränsen? Jag har aldrig tidigare haft en tanke på att åka till DH. Men nu när jag har läst allt lajbans som ni har skrivit i den här tråden, så ska jag erkänna att jag har blivit riktigt sugen..Nån som vill träffa mig i vinter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag har aldrig tidigare haft en tanke på att åka till DH. Men nu när jag har läst allt lajbans som ni har skrivit i den här tråden, så ska jag erkänna att jag har blivit riktigt sugen..Nån som vill träffa mig i vinter? Vintergays Vi måste absolut ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Vintergays Vi måste absolut ses! Du tänker åka dit, alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag vill komma i vinter. Men man måste väl inte ha dator med sig även om man har en plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag vill komma i vinter. Men man måste väl inte ha dator med sig även om man har en plats? Vad hade du tänkt göra på DH utan dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Vad hade du tänkt göra på DH utan dator? Spela gitarr och slå på forummedlemmar. DIT: Nej men... Vafan.. Klart man ska ha burken med, vet inte varför jag frågade det där. Redigerad 20 juni, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Lite nyfiken på en sak: Tilltalade ni, då ni träffades fysiskt, varandra vid era forumnamn eller de som ni använder i vardagen? Nyfikenhet, ja. Oftast var det forumnamnen, men det skilde sig från person till person. StellHell kallade jag Stellan, den korta tid jag såg honom. IceCandy kallade jag IceCandy, jag vet inte ens vad hon heter på riktigt. Jacker kallade jag Jacker. Jag undrade någon gång om jag istället skulle säga Farks, men det fick bli Jacker. Ärrtvå var Ärrtvå. Punkt. Linkez kallade jag Linke, vilket är vad han egentligen kallar sig. P-C kallade jag lite olika. Ibland kallade jag honom P-C men han gnällde för att det lät för bögigt, så det var Agge som gällde. Zack känner jag ju IRL så honom kallade jag för hans riktiga namn. Det är nog ett par forumiter jag glömt, men som synes kallade man varandra främst för sina forumnick. Jag blev kallad Siana mestadels, fast jag har för mig att någon (tror det var P-C) kallade mig för "Elias" vid något tillfälle. Nåväl. DreamHack över. Det var rätt kul. De sista timmarna ville man bara hem, men bortsett från det var det som sagt, riktigt kul. Jag tyckte i för sig inte att det riktigt uppfyllde mina förväntningar. Det kan bero på att jag antingen spelade för lite, eller tvärt om, för mycket. Det skulle varit roligare med fler upptåg med P-C, fler meatspins och knäperier på kvällen, för P-C är lite galen. Skulle jag ha varit tvungen att köpa Winters biljett skulle jag ha fått fundera lite innan jag bestämde mig, det var alltså inte självklart. Men eftersom Wasa nu betalar min Winter-biljett så är det klart jag kommer! En kul sak. Jag har kopplat in bägge Antec- fläktarna jag fick. Datorn är säkert över 40dB, fy FAN vad det låter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts