R2D2 Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) OMG piogrsdsa!! VAR? VAR? jag är hungrig. Vart kan man köpa det? (Och länken funkar inte R2D2) Tror man måste registrera sig. --------------------- BWAH! GUITAR HERO VILL HA! Redigerad 19 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Tihi, killen bredvig mig är lite mysko. Han petar på mig hela tiden och skrämmer mig. Han har kopplat in en extra mus i min dator 2 ggr och jävlats med mig. Han hackade sig in på sig kompis dator när han låg och sov och tankade ner en massa porr åt han. Ibland när jag sitter och lirar ngt spel kan jag se vi vitögat hur han vänder sig mot mig, när jag kollar dit så gör han någon skitful grimarchsh och skrattar skitfult. För en stund sedan satt han och asgarvade åt en porrfilm. Och så vart han så glad när jag sa att han fick ta hur många joltz han ville att han addade moi på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Tihi, killen bredvig mig är lite mysko. Han petar på mig hela tiden och skrämmer mig. Han har kopplat in en extra mus i min dator 2 ggr och jävlats med mig. Han hackade sig in på sig kompis dator när han låg och sov och tankade ner en massa porr åt han. Ibland när jag sitter och lirar ngt spel kan jag se vi vitögat hur han vänder sig mot mig, när jag kollar dit så gör han någon skitful grimarchsh och skrattar skitfult. För en stund sedan satt han och asgarvade åt en porrfilm. Och så vart han så glad när jag sa att han fick ta hur många joltz han ville att han addade moi på msn. Omg, webcam? filma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 I vilken stad hålls DH ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 I vilken stad hålls DH ? Jönköping. 6 Mil från där jag bor om du har anteckningsblock kan du skriva upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Tihi, killen bredvig mig är lite mysko. Han petar på mig hela tiden och skrämmer mig. Han har kopplat in en extra mus i min dator 2 ggr och jävlats med mig. Han hackade sig in på sig kompis dator när han låg och sov och tankade ner en massa porr åt han. Ibland när jag sitter och lirar ngt spel kan jag se vi vitögat hur han vänder sig mot mig, när jag kollar dit så gör han någon skitful grimarchsh och skrattar skitfult. För en stund sedan satt han och asgarvade åt en porrfilm. Och så vart han så glad när jag sa att han fick ta hur många joltz han ville att han addade moi på msn. Och han ser jetehlesskig ut imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jönköping. 6 Mil från där jag bor om du har anteckningsblock kan du skriva upp det. Jag lägger det på minnet gullet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jag och mina två polare satt och hade tråkigt så vi sökte på "mottagna filer" på DC för att kolla lite random crap vad folk hade utdelat... Mestadels för att kolla bilder... Då en av mina polare laddar ner 5 bilder från en viss akaast ^^... Då ser han en kille som kör någon sorts bilsimulator med väldigt, skräck?... och tillkallar min uppmärksamhet... Då ser jag, fan det är ju P-C... Du kanske skulle ha lite mer koll på vad du delar ut Jojo, det är för mina fans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hoppas man kan dra till DH Winter.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hoppas man kan dra till DH Winter.. ^^ Mjo, köpa 4 stycken 250gb innan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Mjo, köpa 4 stycken 250gb innan =) Bah.. ca 250gb borde räcka.. så mycket semester bilder ska man väll inte skaffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jojo, det är för mina fans. Ja, vem kan motstå ett ansiktsutryckt som bäst kan beskrivas som --------> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Joho, jaha. Nu har jag tråkigt, och jag vet vad man ska fylla ut burken med. Har inte ens en aning om vad hälften av allt jag hade innan var. Sitter på typ 50gb skräp nu. AFF AFF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Bah.. ca 250gb borde räcka.. så mycket semester bilder ska man väll inte skaffa Bättre att vara på den säkra sidan, sitter med 530 nu och har cirka 37gb ledigt =/ Tänk om du kommer dit och hittar en jävla massa som du vill ha med du får inte plats med det. nazi nazi nazi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Bättre att vara på den säkra sidan, sitter med 530 nu och har cirka 37gb ledigt =/ Tänk om du kommer dit och hittar en jävla massa som du vill ha med du får inte plats med det. nazi nazi nazi. Min 160gigare (externa) e typ tom.. Sen har jag typ 80gig ledigt atm på dom andra diskarna.. Kan säkert öka det till 150 om jag rensar onödiga saker.. Borde fan räcka xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Min 160gigare (externa) e typ tom.. Sen har jag typ 80gig ledigt atm på dom andra diskarna.. Kan säkert öka det till 150 om jag rensar onödiga saker.. Borde fan räcka xD Men tänkt på all porr! Giz! PORR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Men tänkt på all porr! Giz! PORR! Aah.. ze porr.. Hur mycket har ni som har varit där tankat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 En fråga till alla som är på DH, hur snabbt seedar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Leechar ungefär 9mb/s Seedar ungefär 4mb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Aah.. ze porr.. Hur mycket har ni som har varit där tankat? 20 gig kanske. Jag har bra internet hemma också, så det var ingen stor prioritet. Najs dock att man kommer upp i flera mb/sekund när man seedar, kommer bara upp i 400 hemma. Men som sagt, det är inget stort problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts