Jacker Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Så fina filmer man har... Gått och hämtat. Gissa vilken det här är? Ganska uppenbart om ni frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Gudfadern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jofan, nu tankar man som en galning.. mycket bra filmer som cirkulerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Så fina filmer man har... Gått och hämtat. Gissa vilken det här är? Ganska uppenbart om ni frågar mig. Ser ut som min dröm; min mardröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Så fina filmer man har... Gått och hämtat. Gissa vilken det här är? Ganska uppenbart om ni frågar mig. Apocalypse Now. Alldeles för lång (jag har Redux också) men vissa höjdpunkter, napalmen tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Woohoo, BrutalCS är i final, hejar på dem eftersom jag spelar på deras servrar/hänger på deras forum. Spelas på stora scenen såg jag. HLTV ip: hltv1.nuke.se:27020 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hähä, någon som filmade Satisfaction filmen? Måste jämnföra den med originalet. Och visa alla jag känner.. lawl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Yes, lawl ma bawl. Snart är det slut. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Mhm, hade inte ätit någonting förens nu, gick och köpte en macka för att jag darrade så jävla mkt, var inte speciellt hungrig.. och nu när jag käkade upp den så vart jag skithungrig. Varför? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) En polare till mig är med i crew... Så han har varit här sedan i tisdags och ordnat... Jobbet i crew är volontärjobb (åldersgräns 18) alltså 0:- i lön men de får mat gratis, gratis inträde och något att sätta på cv. Och påtal om kostnader... Mycket går ju runt tack vare sponsorerna... Utan dem skulle detta varit doomed för länge sen... Tack Telia... Redigerad 19 juni, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Mhm, hade inte ätit någonting förens nu, gick och köpte en macka för att jag darrade så jävla mkt, var inte speciellt hungrig.. och nu när jag käkade upp den så vart jag skithungrig. Varför? =( För att kroppen är bra på att anpassa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Så fina filmer man har... Gått och hämtat. Gissa vilken det här är? Ganska uppenbart om ni frågar mig. "If i say its safe to surf here, it is safe to surf here!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Hähä, någon som filmade Satisfaction filmen? Måste jämnföra den med originalet. Och visa alla jag känner.. lawl Jag hade den förra året. Då fanns den på bada.nu. *ädit* <a> Redigerad 19 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Yes, lawl ma bawl. Snart är det slut. :'( Äh, då har vi ett fint sommarlov och DreamHack Winter framför oss! Förresten har vi ju trots allt en hel natt framför oss. Som fan att jag ska vara vaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Siana, viste inte du att man skulle ta bort ett av hörnen på gorbys piråg? Värst vad jag träffar dig överallt Redigerad 19 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Siana, viste inte du att man skulle ta bort ett av hörnen på gorbys piråg? Värst vad jag träffar dig överallt Om man behåller pappret på stannar fukten kvar, jag vill inte ha en torr pirog. Var det du? Varför hälsar du inte som artigt folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Siana, viste inte du att man skulle ta bort ett av hörnen på gorbys piråg? Det ska man väl ändå inte? Någon avslutande gruppbild med allihop på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Om man behåller pappret på stannar fukten kvar, jag vill inte ha en torr pirog. Var det du? Varför hälsar du inte som artigt folk? Vet inte, jag är väl feg Jag var iaf han i svart, inte han som sa "din mamma i kebabsås" Och jag vet inte om man ska det, det var första gången jag käkade piråg, min kompis sa att man skulle det. Redigerad 19 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) OMG piogrsdsa!! VAR? VAR? jag är hungrig. Vart kan man köpa det? (Och länken funkar inte R2D2) Redigerad 19 juni, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Jag och mina två polare satt och hade tråkigt så vi sökte på "mottagna filer" på DC för att kolla lite random crap vad folk hade utdelat... Mestadels för att kolla bilder... Då en av mina polare laddar ner 5 bilder från en viss akaast ^^... Då ser han en kille som kör någon sorts bilsimulator med väldigt, skräck?... och tillkallar min uppmärksamhet... Då ser jag, fan det är ju P-C... Du kanske skulle ha lite mer koll på vad du delar ut Redigerad 19 juni, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts