FoxtroT Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag ger er en ledtråd D20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Vad säger ni om att alla ni som är på DH här går in på #gtasajten@dh at quakenet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 HERREJÄVLAR! Jag mötte Jacker och P-C när jag var påväg tillbaka till datorn, fast dom såg moi inte. När jag kom tillbaka till datorn låg det en femkorna på tangentbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) HERREJÄVLAR! Jag mötte Jacker och P-C när jag var påväg tillbaka till datorn, fast dom såg moi inte. När jag kom tillbaka till datorn låg det en femkorna på tangentbordet! Du såg inte det här då? http://img61.imageshack.us/img61/2362/dsc000382ut.jpg Kommer med en gruppbild om en minut. *ädit* http://img154.imageshack.us/img154/8563/dsc000378qd.jpg Från vänster: Zack, gullet Ärrtvå, P-C, Siana och Jacker. Redigerad 17 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Alla ni som är här får allt ta och adda mig på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Hahahaahaha, nu ser jag. Tack för pengen. Besök inte moi förens dom har släckt? Ok? Jag trivs bättre i mörkret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Postar bilderna här också då. Fler kommer senare...hold on. Bilden där man ser en gul dator till höger.. den datorn ser exkat ut som min kompis dator, han är på DH, fast det kan ju vara andra som har en sån.. men gå dit och fråga om han heter Olle och hälsa från BroDD EDIT: om ni ser nån som har en gul dator, en snubbe me krulligt (kort tror jag) hår, så fråga om han heter Olle och hälsa från BroDD.. gör så vid ALLA gula datorer :) mer bilder nu också! Redigerad 17 juni, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Knarklangare på DH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Alla ni som är här får allt ta och adda mig på MSN. Msn? Skriv den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Alla ni som är här får allt ta och adda mig på MSN. Gud vad läskigt! Jag visste inte att du var killen, jag har sett dig på riktigt! Jag måste hälsa på dig när jag ser dig igen. Du är anledningen att jag är här! BTW, någon som vil spela cs? Redigerad 17 juni, 2006 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag är med på kort http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=27029 Gröna tröjan med hampabladskorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 /yawn Tiden går ju slött. Jag vill ner till brofestivalen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 /yawn Tiden går ju slött. Jag vill ner till brofestivalen.. Du och jag kan gå in på toaletterna och ha lite myspys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Glöm inte bort DC- hubben. dreamhack2006.kicks-ass.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Så är man äntligen installerad. Kom gärna till D56, plats 45/43 och spana in mitt och Zack's chassitorn min dator överst, med neonljus frenetiskt blinkande. Jag ska gå en runda och fotografera nu. Solong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Faaaan, jag ville dit med!!!!!!!!! Faaan att bilen gick sönder!!!!!!!!!!! Stör mig!!! Får jag tag i en bil i vinter skall jag komma dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Då har man bytt ut sitt strulande grafikkort då. Fick ett FX5200 i trade för 200, så om det inte funkar är det ingen stor förlust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Aa jag har sett P-C när han skulle ut och hämta saker tror jag. Själv måste jag börja ladda ner lite family guy och sånt lirar ni mta? Själv sitter vi på D35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Någon snäll 18+are som vill köpa ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Någon snäll 18+are som vill köpa ut? Visst, var sitter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts