Siana Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Inte just nu iaf. Kanske senare. Annars är det enklare att duscha, för det har dom väl iår också? Men inte ens hälften så roligt. Jag vill hoppa från tiometarn fattar du väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Men inte ens hälften så roligt. Jag vill hoppa från tiometarn fattar du väl! Hoppbassängen är avstängd! .. HAha skönaste koreanen nyss eller. Jag satt med en chokladkaka å inskepterade min nynerladdade porr. Då kommer de nån p klarrar mig på axeln å ger tummen upp med fetaste smilet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Bada is the shit... Jag tror jag såg Jacker Precis när jag kom men sedan inte mer... Hoppas det blir något kul spex ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hoppbassängen är avstängd! .. HAha skönaste koreanen nyss eller. Jag satt med en chokladkaka å inskepterade min nynerladdade porr. Då kommer de nån p klarrar mig på axeln å ger tummen upp med fetaste smilet. Såg dig spela fotbolls-spel med en kompis i Activity-tältet förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hmm.. när slutar DH egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Imorgon förmiddag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Imorgon förmiddag. Oj! Det var inte illa. Valuta för pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nu har man vart och käkat midda hemma hos en polare. Spagetti och köttfärsås. Gott som fan! Får bli att rå-leecha nu sista natten. Ta massa skit man inte vill ha, för att fylla ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vad heter DH huben? Kommer inte in på dh.zapto.org längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Såg dig spela fotbolls-spel med en kompis i Activity-tältet förut Keewlt Varför kom du inte å hejjade på Jag skulle fan ha ställt upp på tävlningen, har ett sånt bord hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hur fungerar det med warez under dreamhack? Dom är väl helt emot det så åker man ut om man tankar? En sak till jag tänkte på, tjänar inte dom som håller i DH grymt mycket pengar? 5.000 pers a 600 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Det kostar ju FRUKTANSVÄRT mycket pengar med hyra, löner, el kostnader mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hur fungerar det med warez under dreamhack? Dom är väl helt emot det så åker man ut om man tankar? En sak till jag tänkte på, tjänar inte dom som håller i DH grymt mycket pengar? 5.000 pers a 600 kr? Dom stöder det inte officiellt, men dom stänger inte heller av dom som tankar (om man inte sätter upp en dc-hubb eller så). Dom går precis runt, någon vinst är det inte fråga om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Dom går precis runt, någon vinst är det inte fråga om. Dom får ju för sjutton 3.000.000 bara från alla biljetter Redigerad 19 juni, 2006 av Roller_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Dom får ju sjutton biljetter Ja men vad tror du att hyran är?! Kan säga att det minst rör sig om 100.000:- Sen har du el, mat och löner till personal, hyra in städbolag som städar, reperations kostnader för allt som går söner, betala artister som kommer dit, skatt på inkommsten osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Telia sponsrar med bredband och personalen (a.k.a. crew) är folk som frivilligt ställer upp och jobbar gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Telia sponsrar med bredband och personalen (a.k.a. crew) är folk som frivilligt ställer upp och jobbar gratis. Woot? kan man ställa upp som crew?! kan man göra det om man är 16? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Ja men vad tror du att hyran är?! Kan säga att det minst rör sig om 100.000:- Sen har du el, mat och löner till personal, hyra in städbolag som städar, reperations kostnader för allt som går söner, betala artister som kommer dit, skatt på inkommsten osv... Ja men det går väl inte på 2.9 miljoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Skatten är 50% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Bandryckarna verkar ha roligt.. fan heller att man ställer upp som crew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts