Jump to content

DREAMHACK SUMMER -06

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 552
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tjoflöjt, kan inte sova. Blir väl att kolla på lite porr och vindruvor.

Ska du titta på vindruvor, låter skitkul.

@ Dude: Människor har rökt i århundraden, låt han va. Alla är bara så jävla crazy i vår tidsålder gällande allting.

Redigerad av kebabkurt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P-C: 16-årig kedjerökare? Nikotinberoende och cancer är inget som skrämmer dig? Att man blir jävligt äcklig så ingen vill vara nära en är inget som skrämmer dig? Fimpa för fan.

Spare me the lectures, mister Marijuana. Är fullt medveten om vad det gör med mig.

För övrigt så är kedjerökning när man tänder sin andra cigg med sin första ciggaretts fimp.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du titta på vindruvor, låter skitkul.

@ Dude: Människor har rökt i århundraden, låt han va. Alla är bara så jävla crazy i vår tidsålder gällande allting.

Jag kan väl iaf försöka hindra att en coolhetsfaktor skapas kring P-C för att han röker mycket (säkert inte avsiktligt men fortfarande).

Sen är det väl inte det minsta crazy. Jag hatar verkligen storrökare eftersom jag VET att de kommer få lungskador/cancer och andas syrgas genom slangar när de är 70 och det är MINA skattepengar som kommer användas för sjukhuskostnaderna. Min farfar rökte rejält tills han fick diagnosen att hans lungkapacitet låg på ca 20% och tack vare det kan han inte operera sitt hjärtfel och behöver syrgas 24/7. Om P-C gick och gjorde det här på en öde ö och aldig kom tillbaka skulle jag inte bry mig nämnvärt men när det är vårt samhälle som han smutsar ner och belastar så måste jag bry mig.

Edit: Men jag är inte för ett förbud och sålänge det inte sker ofta men vid speciella tillfällen har jag inget emot det. Men om man börjar (nästan) kedjeröka vid den åldern kommer jag få betala för hans trasiga kropp.

Tvivlar på att du vill ta den diskussionen men att storröka cigaretter är betydligt farligare än att storröka marijuana, vilket jag verkligen inte sysslar med för den delen heller.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan väl iaf försöka hindra att en coolhetsfaktor skapas kring P-C för att han röker mycket (säkert inte avsiktligt men fortfarande).

Sen är det väl inte det minsta crazy. Jag hatar verkligen storrökare eftersom jag VET att de kommer få lungskador/cancer och andas syrgas genom slangar när de är 70 och det är MINA skattepengar som kommer användas för sjukhuskostnaderna. Min farfar rökte rejält tills han fick diagnosen att hans lungkapacitet låg på ca 20% och tack vare det kan han inte operera sitt hjärtfel och behöver syrgas 24/7. Om P-C gick och gjorde det här på en öde ö och aldig kom tillbaka skulle jag inte bry mig nämnvärt men när det är vårt samhälle som han smutsar ner och belastar så måste jag bry mig.

Edit: Men jag är inte för ett förbud och sålänge det inte sker ofta men vid speciella tillfällen har jag inget emot det. Men om man börjar (nästan) kedjeröka vid den åldern kommer jag få betala hans trasiga kropp.

Om vi inte ska betala för honom när han ligger inne om hundra år och håller på att dö kommer vi säkert få betala för nått mongo som satt kakor i örat eller liknande. Så jag bryr mig inte så mycket.

Att han är super mega häftig vet vi redan, man blir ju supercool om man röker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Men jag är inte för ett förbud och sålänge det inte sker ofta men vid speciella tillfällen har jag inget emot det. Men om man börjar (nästan) kedjeröka vid den åldern kommer jag få betala för hans trasiga kropp.

Tvivlar på att du vill ta den diskussionen men att storröka cigaretter är betydligt farligare än att storröka marijuana, vilket jag verkligen inte sysslar med för den delen heller.

Jag planerar verkligen inte att röka livet ut. Dessutom är DH ett ganska speciellt tillfälle. Många jag åker med röker så det är klart det är trevligt att dra ut ibland och ta ett bloss. Har rökt lite mer än ett paket under DH och vanligtvis så brukar det ta kanske 1½ vecka innan ett paket är slut - kort sagt: Jag röker inte alltid såhär mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om vi inte ska betala för honom när han ligger inne om hundra år och håller på att dö kommer vi säkert få betala för nått mongo som satt kakor i örat eller liknande. Så jag bryr mig inte så mycket.

Att han är super mega häftig vet vi redan, man blir ju supercool om man röker.

Du är rätt dum ^_^

Det ena utesluter ju inte det andra. Mongot pillar ju in kakor i örat vare sig P-C röker eller inte. Klart att mindre skattepengar behöver gå till sjukvården ifall rökningen upphör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill bada... Men mina polare sover... Plus att jag inte vet var en av dem är... Försökte ringa och lokalisera honom på det sättet men de funkade inte ^_^

Annars har morgonen varit bra... Fick ett svettband och fyra st. mp3-låtar HELT GRATIS av Telia!

Edit: Men fan va de loopar låtarna... dom har en playlist som är inne på sitt tredje varv på 2 timmar... gah

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Morrn morrn.

Galet vad varm bilen blev efter ett tag, fick sova med öppna dörrar den sista timmen, men sov inet så bra för trodde nån skulle sno bilen när dörrarna var på vid gavel.

aja, har slängt i mig en finfin grillchipsfrulle nu. Kan snart komma in på DH hubbarna med, fattar några gig än dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är rätt dum ^_^

Det ena utesluter ju inte det andra. Mongot pillar ju in kakor i örat vare sig P-C röker eller inte. Klart att mindre skattepengar behöver gå till sjukvården ifall rökningen upphör.

Nope, för kak-mongot får nämligen ingen plats när P-C ligger där och röker giftpinnar. Men när P-C inte ligger där kommer han äntligen in och blir jätteglad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor