aKi Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Detta är skit störande, ända sedan jag hjälpte 2 kids med ett q på wow så har dom följt efter mig hela tiden. Ngn som vet hur man får dom att sluta?^^ /ignore + heartstone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 /ignore + heartstone Shield + heartstone ffs Gjorde det igår, det var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Ingen med lite nya roliga bilder? och kanske mer än 1-2 denna gång? Redigerad 18 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Christoffer aka "HurfeN" Var den feta kille med badrock. Jag går i hans klass ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Fan vad dåligt de sjunger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Fan vad dåligt de sjunger. Det är ju det som är det roliga med karaoke tävling . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Fan vad dåligt de sjunger. Vad hade du förväntat dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Meeer bilder!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vad hade du förväntat dig? Men varför anmäler sig sådana som tjejen i klänning (som hon haft i två dar nu) när hon blev utbuad så sent som igår? Vad får de ut av att bli utbuade igen? Now playing: JAG KÄNNER EN BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Då har man kommit tillbaka från besöket på dh, kollade lite men såg inte en ända av er så jag tittade lite på matcherna med SK, Fnatic, NiP och MyM m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Men varför anmäler sig sådana som tjejen i klänning (som hon haft i två dar nu) när hon blev utbuad så sent som igår? Vad får de ut av att bli utbuade igen? Now playing: JAG KÄNNER EN BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!!!! För hon tycker det är kul att uppträda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 För hon tycker det är kul att uppträda? Det där är ju inte att uppträda, det där är ju bara att skämma ut sig. Nåväl, hon får göra som hon vill. Tossie, här har du en söt bild på Ärrtvå och Linke. http://img233.imageshack.us/img233/2149/3211414za.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Men varför anmäler sig sådana som tjejen i klänning (som hon haft i två dar nu) när hon blev utbuad så sent som igår? Vad får de ut av att bli utbuade igen? Now playing: JAG KÄNNER EN BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!!!! Lol, det var inte så att det var du som gick för en kamera för ca 1timme sen? Och han som satt ner, sa att du fick gå förbi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Lol, det var inte så att det var du som gick för en kamera för ca 1timme sen? Och han som satt ner, sa att du fick gå förbi? Eh. Va? Formulera om dig. Jag begriper ingenting. Jag har säkert gått förbi många kameror, det är inget jag direkt lägger på minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Eh. Va? Formulera om dig. Jag begriper ingenting. Jag har säkert gått förbi många kameror, det är inget jag direkt lägger på minnet. Nej föresten, det var nog inte du Det var inget. --- Om jag skulle ha med mig adaptern för kameran så skulle ni få masvis med filmer och bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Fint att dom ska raida sovsalen precis när man tänkte gå och lägga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Wey! Nu är jag tillbaka igen. Hoppas ni saknat mig. Sitter och installerar drivrutiner för fulla muggar nu, snart ska det bli tanka av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Wey! Nu är jag tillbaka igen. Hoppas ni saknat mig. Sitter och installerar drivrutiner för fulla muggar nu, snart ska det bli tanka av! Självklart. Stackars Zack är helt tröstlös här brevid mig. Han har börjat skära sig i armarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 MEN AGGEEE. Läs på msn. Var köpte du öronproppar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 MEN AGGEEE. Läs på msn. Var köpte du öronproppar? Man köper dem för 5:- vid Infon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts