Mr.White Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Köper du ibumetin till mig också? isf betalar jag dig +70 kr (liksom ibumetinpriset + 70 kr)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Köper du ibumetin till mig också? isf betalar jag dig +70 kr (liksom ibumetinpriset + 70 kr)? Tror A6 är stängt nu, eller iaf väldigt snart. Men kan åka och köpa det åt dig imorgonbitti skulle jag tro. No problemos. Någon annan som behöver nått som inte kan köpas på DH eller Willys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Någon annan som behöver nått som inte kan köpas på DH eller Willys? Ehm...sömn Försökte sova lite nu på eftermiddagen men det låter ju hela tiden i sovsalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Skrik HÅLL TYST OCH SOV! då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Lol Jag såg siana nyss Han tappade sin petflaska i golvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Yey, some sleep. Nerdrogad på sömnpiller kastade jag runt saker i sömnen. Hade ner nåns skärm och mumlade och skrek i sömnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Yey, some sleep. Nerdrogad på sömnpiller kastade jag runt saker i sömnen. Hade ner nåns skärm och mumlade och skrek i sömnen. Måtse du betala det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Måtse du betala det nu? Näh, vaknade aldrig av det .. han lyfte upp mig på stolen igen. Kunde inte väcka mig. Nu knaprar jag koffeinpiller och spelar luftgitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Näh, vaknade aldrig av det .. han lyfte upp mig på stolen igen. Kunde inte väcka mig. Nu knaprar jag koffeinpiller och spelar luftgitarr. Ohh jag är seriöst beroende av de där gitarrspelen som finns längs sidorna... Vafan heter det spelet? Man lär ju tröttna rätt fort men det är så skönt att få höra bra rock istället för den här jävla skittechnon som går hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Ohh jag är seriöst beroende av de där gitarrspelen som finns längs sidorna... Vafan heter det spelet? Man lär ju tröttna rätt fort men det är så skönt att få höra bra rock istället för den här jävla skittechnon som går hela tiden... Guitar hero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Näh, vaknade aldrig av det .. han lyfte upp mig på stolen igen. Kunde inte väcka mig. Nu knaprar jag koffeinpiller och spelar luftgitarr. Haha, gick den inte sönder då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Yey, some sleep. Nerdrogad på sömnpiller kastade jag runt saker i sömnen. Hade ner nåns skärm och mumlade och skrek i sömnen. Haha, lyckat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Lol Jag såg siana nyss Han tappade sin petflaska i golvet Huh? Jag skulle slänga den, lekte bara lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Guitar hero? Tack... Ägde just en kille i duel... Pantera - Cowboys from hell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Har ni provat SWAT-lajv? Körde precis med några kompisar... Var kul sålänge det varade, om man säger så. En av oss sköt gisslan på direkten, det första han gjorde. Vi körde om... Han skjuter igen. Trots att dem kör exakt samma scenario. Fast han fick en fin tuckt som straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vilken dag slutar DH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Detta är skit störande, ända sedan jag hjälpte 2 kids med ett q på wow så har dom följt efter mig hela tiden. Ngn som vet hur man får dom att sluta?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Karoketävling!!!! Weeeeeiii!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Detta är skit störande, ända sedan jag hjälpte 2 kids med ett q på wow så har dom följt efter mig hela tiden. Ngn som vet hur man får dom att sluta?^^ Slå dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Detta är skit störande, ända sedan jag hjälpte 2 kids med ett q på wow så har dom följt efter mig hela tiden. Ngn som vet hur man får dom att sluta?^^ Säg att du inte har hög lvl nog för att ha mounts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts