Kebab Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 HAHAHA! Knäckebröd är inte av ondo, trots allt! Ni minns knäckebrödsutslängningen jag berättade om igår? De håller en varje dag, och denna gången var jag kvick att plocka dem från golvet. Två knäckemackor fick jag, och i en av dem låg en guldbiljett. Så var DHW06 betalat och garanterat. Suckers! Och så fick du ju en fiberrik frukost också Hur mycket är en guldbiljett värd? Hmm..förresten, hur mycket går en vanlig biljett på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 En vanlig går på 660:-. En guldbiljett innebär också att man har garanterad plats. Nej, inga fibrer här. Knäckebrödet var krossat så jag slängde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Summary på personer jag träffat från forumet R2D2 thotim yoosho Jacker IceCandy Sikorka Dr.Stupid Pottzork HemuleN Wallemart Spökplumpen StellHell the-copy Siana Zack Linke Mr. White yeah, jag är forumbitch. Du har träffat mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Dem jag har träffat IRL är P-C thotim R2D2 Sikorka IceCandy Siana Zack the-copy StellHell Yoosho Diezl Pimpen Shotgun Glömde jag någon nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Lol, det var inte du som låg i bilen brevid en bonstylad ford sierra? Kollade inte vad det va för bilar runt mig. Men kanske. En Honda Civic, med baksätena nedfällda. Låg typ i skuffen med mesta kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Kollade inte vad det va för bilar runt mig. Men kanske. En Honda Civic, med baksätena nedfällda. Låg typ i skuffen med mesta kroppen. Okej, tror inte det var du då. Han sov i framsättet, i nån nissan micra liknande bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Är det ingen som har lite ibumetinsalva till mig? Behöver det verkligen verkligen mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) BASSHUNTER! OMFG! MOFG! VI SITTER HÄR I VENTEN... YEAH!!! JAG HAR SETT HONOM LIVE! Undra om jag kan få spöa honom i dota... Redigerad 18 juni, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vad fa...? Ska inte ni DHare lassas hem snart eller pågår det tills på måndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vad fa...? Ska inte ni DHare lassas hem snart eller pågår det tills på måndag? HEM? Det har ju nyss börjat! OCH NU SJUNGER BASSHUNTER LIVE! HÄNDERNA I LUFTEN DREAMHACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 HEM? Det har ju nyss börjat! OCH NU SJUNGER BASSHUNTER LIVE! HÄNDERNA I LUFTEN DREAMHACK! OCKSÅ HOPPAR VI SOM FAAAAN!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Mina polare skrek "JÄVLA GAY!!" till honom, hördes det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Mina polare skrek "JÄVLA GAY!!" till honom, hördes det? FAN VAD TASKITTTTT!! Menar, han var faktiskt mobbad i skolan och så lider han av ttourettes syndrom eller nåt s¨ånt! Fan vad dumt att hålla på och reta honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Yay. Basshunter. Han var lite smålöjlig med alla "yeee dreamheck" och "hoppaa" men det är ju lite respekt att ha sett honom iaf. Spelade in allt på telefonen, får se om det går att lägga upp så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Okej eftersom ingen verkade ta notis om mig så sa jag att ÄR DET INGEN SOM HAR LITE IBUMETINSALVA? JAG LIDER VERKLIGEN HÄR! JAG HAR GÅTT ÖVER 6 KM IDAG PÅ JAKT EFTER DET, BEHÖVER VERKLIGEN. tack okej kanske blev lite hypat men vafan det är DreamHack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 6 kilometer är ju sååå långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 ja när du knappt kan röra axlen är det. och i denna värmen. men annars k an du gå bort till A6 coh köpa till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Gå upp på stora scenen och sno en mikrofon så får du nog uppmärksamhet Redigerad 18 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 ja när du knappt kan röra axlen är det. och i denna värmen. men annars k an du gå bort till A6 coh köpa till mig? Det är inte långt att gå till A6, och om du är lat är det bara att ta bussen. 3, 13, 26, 28 går upp till A6 vad jag vet. så ta 1 till Ciggaren, sen någon av ovanstående från ciggaren till a6. och vice versa åt andra hållet. Om det är nödfall kan jag köra dit till A6 och tillbaka för en liten bensinpenning. Och siana, det samma gäller dig för din lilla prestation. Dock så blir din resa gratis då. Willy taxin här du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Haha.. bästa tipset! Gizmos tips alltså... Redigerad 18 juni, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts