Jump to content

DREAMHACK SUMMER -06

Jacker
 Share

Recommended Posts

Bah, vi slog dig andra gången.

Ah, riktigt kul med meatspin. Vi smög oss på en kille som däckat vid hans skärm, gick in på meatspin (tro mig, ni vill inte veta vad det är) och sedan "råkade" jag stöta till honom så han vaknade. Den synen var riktigt härlig.

Jo jag vill veta vad det är :lol: Berätta! :D (Vågar inte kolla själv. Låter liffarligt ju..:D )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 552
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehe... Jag kom på vad jag hade glömt till dh... Liggunderlägg...

Men jag drog ner till statoil och köpte en uppblåsbär baddyna...

Det behövdes ingen pump, men jag har stött på problem... Den är uppbygg som 4 korvar som går längs varandra...varav en har ventil (kudden har också egen ventil)... Men hur jag ska få luft i de andra 3 förstår jag inte?!? Gah!

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wey.. :lol:

Alla 3 diskar crashade igår.. Och har inte fått igång nått än. Allt är fucked up, så jag behöver en diskett att boota med.

Så igår drog jag in till stan och blev lagom rund under fötterna kan jag säga. Det var mysigt som fan!

Har sovit i bilen i ett par timmar nu med, så jag är utsövd. Mums!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Now for my story.

Drog upp til sovsalen runt 3 eller 4 för att ha tillräckligt med sömt för att han en rolig dag därpå. Gick upp till sovsalen svintrött och började blåsa upp min madrass. Blev helt yr i huvudet och somnade nästan direkt. Men den sovsalen är ju så jävla kall. Måste vara typ 10 grader. Vaknade två timmar senare skakandes av kyla. Då drog jag tillbaks till datorn och slocknade framför skrämen. Fick iaf fyra-fem timmars mer sömn här. :D

Nu kurrar min mage av hunger. Någon som vill med till Vivo? :lol:

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHA! Knäckebröd är inte av ondo, trots allt! Ni minns knäckebrödsutslängningen jag berättade om igår? De håller en varje dag, och denna gången var jag kvick att plocka dem från golvet. Två knäckemackor fick jag, och i en av dem låg en guldbiljett. Så var DHW06 betalat och garanterat. Suckers!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hum- hum

*Zack

*Stora_Tomtefar

*Tija

*Ebeeto

*R2D2

*Jacker

*thotim

*P-C

*Yoshoo

*Sikorka

*IceCandy

*StellHell

*Linke

*Dr.Stupid

the-copy och Mr. White har jag inte ens träffat, fast än de är på DH. Men de kan nästan räknas. :lol:

Vafan, ni har ju glömt mig :'(

Jag är ju också här, jag måste träffa er!!

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor