IceCandy Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Bah, vi slog dig andra gången. Ah, riktigt kul med meatspin. Vi smög oss på en kille som däckat vid hans skärm, gick in på meatspin (tro mig, ni vill inte veta vad det är) och sedan "råkade" jag stöta till honom så han vaknade. Den synen var riktigt härlig. Jo jag vill veta vad det är Berätta! (Vågar inte kolla själv. Låter liffarligt ju.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Hehe... Jag kom på vad jag hade glömt till dh... Liggunderlägg... Men jag drog ner till statoil och köpte en uppblåsbär baddyna... Det behövdes ingen pump, men jag har stött på problem... Den är uppbygg som 4 korvar som går längs varandra...varav en har ventil (kudden har också egen ventil)... Men hur jag ska få luft i de andra 3 förstår jag inte?!? Gah! Redigerad 18 juni, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Wey.. Alla 3 diskar crashade igår.. Och har inte fått igång nått än. Allt är fucked up, så jag behöver en diskett att boota med. Så igår drog jag in till stan och blev lagom rund under fötterna kan jag säga. Det var mysigt som fan! Har sovit i bilen i ett par timmar nu med, så jag är utsövd. Mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Now for my story. Drog upp til sovsalen runt 3 eller 4 för att ha tillräckligt med sömt för att han en rolig dag därpå. Gick upp till sovsalen svintrött och började blåsa upp min madrass. Blev helt yr i huvudet och somnade nästan direkt. Men den sovsalen är ju så jävla kall. Måste vara typ 10 grader. Vaknade två timmar senare skakandes av kyla. Då drog jag tillbaks till datorn och slocknade framför skrämen. Fick iaf fyra-fem timmars mer sömn här. Nu kurrar min mage av hunger. Någon som vill med till Vivo? Redigerad 18 juni, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag tror jag sov runt två timmar vid skärmen, vaknade sedan av den extrema kylan. Btw, vi förlorade hårt i CS- Turneringen. Men P-C och Linke var bra. Det var kul iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Mjäk. Hittar ingen med bootdiskett. Funderar på att dra med datorn hem och mula lite med den. Ska iaf packa lite, ska dra ner till stranden en stund nu. Kanske ta sig något att äta med. Kan vara bra att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Summary på personer jag träffat från forumetR2D2thotimyooshoJackerIceCandySikorkaDr.StupidPottzorkHemuleNWallemartSpökplumpenStellHellthe-copySianaZackLinkeMr. Whiteyeah, jag är forumbitch. Redigerad 18 juni, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Så igår drog jag in till stan och blev lagom rund under fötterna kan jag säga. Det var mysigt som fan! Har sovit i bilen i ett par timmar nu med, så jag är utsövd. Mums! Lol, det var inte du som låg i bilen brevid en bonstylad ford sierra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag då. * P-C * thotim * yoosho * Jacker * IceCandy * Sikorka * Dr.Stupid * StellHell * the-copy * Siana * Zack * Linke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Hum- hum *Zack *Stora_Tomtefar *Tija *Ebeeto *R2D2 *Jacker *thotim *P-C *Yoshoo *Sikorka *IceCandy *StellHell *Linke *Dr.Stupid the-copy och Mr. White har jag inte ens träffat, fast än de är på DH. Men de kan nästan räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Kan inte ni på gtasajten hälsa på en jäkla cool friend of mine som sitter på Rad D23 Plats 21. Ni kan väl iaf fota honom för han har jäkligt cool frisyr han skulle bli jäkligt förvånad ifall jag skickade en bild på honom på msn från DH. Redigerad 18 juni, 2006 av Roller_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 OMG SIANA ÄR PÅ SCENEN! !!! Grattis till biljetten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 OMG SIANA ÄR PÅ SCENEN! !!! Grattis till biljetten! Vad vann han för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vad vann han för något? Guldbiljett till DH Winter 06 den jäveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Guldbiljett till DH Winter 06 den jäveln. Är guldbiljett något extra bra eller är det bara en vanlig som är kallad guldbiljett? Edit: hur länge är d kvar på DH? Redigerad 18 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 HAHAHA! Knäckebröd är inte av ondo, trots allt! Ni minns knäckebrödsutslängningen jag berättade om igår? De håller en varje dag, och denna gången var jag kvick att plocka dem från golvet. Två knäckemackor fick jag, och i en av dem låg en guldbiljett. Så var DHW06 betalat och garanterat. Suckers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Doh... Nu har jag sovit i nästan 10 timmar. Hade varit vaken i ett dygn. Redigerad 18 juni, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Hum- hum *Zack *Stora_Tomtefar *Tija *Ebeeto *R2D2 *Jacker *thotim *P-C *Yoshoo *Sikorka *IceCandy *StellHell *Linke *Dr.Stupid the-copy och Mr. White har jag inte ens träffat, fast än de är på DH. Men de kan nästan räknas. Vafan, ni har ju glömt mig :'( Jag är ju också här, jag måste träffa er!! Redigerad 18 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vafan, ni har ju glömt mig :'( Jag är ju också här Men du visar dig ju inte. Vi orkar inte detektiva igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Men du visar dig ju inte. Vi orkar inte detektiva igen. Öhh, visar mig inte? Jag har faktiskt letat efter er, jacker skulle säga till mig när ni skulle ta gruppfoto, han glömde bort att säga till mig 2 gånger, jag har skrivit vart jag sitter ca 3ånger nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts