JSHC Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 GiZmo är du inte heller på DH? Blir lika sugen varje år på att åka, så var det bestämt att jag skulle få åka om jag fick nån polare med mig, såklart så kunde ingen/fick ingen åka med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Fyfan va cp jag blev då... kroppshållning som en zombie ... *hint*Höger... Svart/vit/röd...*hint* Fast det kommer väl fler tillfällen kan man hoppas Redigerad 18 juni, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 GiZmo är du inte heller på DH? Blir lika sugen varje år på att åka, så var det bestämt att jag skulle få åka om jag fick nån polare med mig, såklart så kunde ingen/fick ingen åka med Hehe.. Inte rikigt velat åka dit än pga mina överfyllda hårddiskar och allmänt kassa dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Någon som kan rekomendera en tid att lägga sig? Jag är trött. Och när ska man vakna så man inte missar ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Sikorka, om du är trött får du väl lägga dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Då missar man en massa röj. Och en massa "HALLÅ?!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Okej. Jag lägger mig snart då. Och jag vill vakna tidigt imorgon. Ni får ta och väcka mig, eh, jag ligger till vänster, "nästan" vid hängmattan. Ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Badade aldrig i vättern^^ Var en fotbollsplan med en massa... vafan heter det? Sprinklers`? Ja, ialafall sånnna som sprutar vatten så "badade" vi i dom : ) Fruuuuktansvärt roligt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Badade aldrig i vättern^^ Var en fotbollsplan med en massa... vafan heter det? Sprinklers`? Ja, ialafall sånnna som sprutar vatten så "badade" vi i dom : ) Fruuuuktansvärt roligt här. Sprintlers, nästan rätt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Sprintlers, nästan rätt iaf. Sprinkler stavas det, inte sprintlers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Det kallas la ändå vattenspridare här i Suezia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Sprinkler stavas det, inte sprintlers. Vafalls, lustigt. Men det uttalas väl Sprintlers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Lol en 13-14 årig kille två rader framför mig har kollat på porr i typ 15 min... "Get a life?" Edit: någon som är vaken? Redigerad 18 juni, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Lol en 13-14 årig kille två rader framför mig har kollat på porr i typ 15 min... "Get a life?" Edit: någon som är vaken? Jag är vaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Dom flesta är nog vakna. *ädit* Förutom Linke då, han är i sovsalen. Redigerad 18 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Go'morron. Nu har jag sovit i hela TVÅ timmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Go'morron. Nu har jag sovit i hela TVÅ timmar.. Wow. Själv har man inte sovit någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Då var man tillbaka från en liten runda. Spelade Air Hockey och fotbollsspel samt tog lite luft. P-C vann Air Hockey-tävlingen...men jag vann ENSAM mot Siana och P-C i fotbollsspel. Jag vann också när jag var med Siana mot P-C och tvärtom....vem är bäst? Vicke: är du a) Här men för blyg för att säga var du är? Inte här men låtsas vara? eller c) Den killen som sov tills P-C väckte honom med meatspin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Bah, vi slog dig andra gången. Ah, riktigt kul med meatspin. Vi smög oss på en kille som däckat vid hans skärm, gick in på meatspin (tro mig, ni vill inte veta vad det är) och sedan "råkade" jag stöta till honom så han vaknade. Den synen var riktigt härlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Då var man tillbaka från en liten runda. Spelade Air Hockey och fotbollsspel samt tog lite luft. P-C vann Air Hockey-tävlingen...men jag vann ENSAM mot Siana och P-C i fotbollsspel. Jag vann också när jag var med Siana mot P-C och tvärtom....vem är bäst? Vicke: är du a) Här men för blyg för att säga var du är? Inte här men låtsas vara? eller c) Den killen som sov tills P-C väckte honom med meatspin? Ö) Är inte där och låtsas inte vara där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts