Kebab Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Här är den första bilden. (Fast med ändrad kontrast.) Den andra bilden blev jag ful som fasike på, så den skiter jag i att lägga upp.. Men... vem är vem då? Den enda jag känner igen är Jacker, för jag vet att han är längst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Yay, inte så dåligt trots allt. Får väl tacka våran egen, professionelle fotograf, P-C. -- Btw, är alla uppträdanden slut nu? Just gaming time now? Kebab: Killen med den randiga tröjan, det är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Kebab: Killen med den randiga tröjan, det är jag. Så då har du två ögon trots allt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Här är den första bilden. (Fast med ändrad kontrast.) Den andra bilden blev jag ful som fasike på, så den skiter jag i att lägga upp.. BLAHAHAHAHA!!!! Kolla thotims min --- btw, vem var det som fixade deras fuckade mixerbord? - jo jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Så då har du två ögon trots allt . Det har han väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Någon som spelade laser doom kl 23? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Det har han väl inte? Fan så läskigt det ser ut Redigerad 17 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Fan så läskigt det ser ut --- T-Ryder: laserdoom? VArt fick men köra det? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vi såg Dr. Stupid.. den fega jäv.. sötnosen. / ärrtvå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vi såg Dr. Stupid.. den fega jäv.. sötnosen. / ärrtvå Vet han ens att några från Gtasajten är där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vet han ens att några från Gtasajten är där då? Japp, han skrev här tidigare i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Fan... dom hittade mig. Nu är jag dödens. Det roliga var att jag inte gömde mig, bara det att jag var upptagen när dom frågade... Och att jag kommer få statusen "Det lilla fega lameasset" nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vet han ens att några från Gtasajten är där då? Öhm, ja. Vi sökte upp honom. Efter lite hederligt detektivarbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 /går och gömmer mig i modding-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Öhm, ja. Vi sökte upp honom. Efter lite hederligt detektivarbete. Eller efter att jag avslöjat min plats? Fast ni gick allt förbi mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Var nyss ny forumträff. Lite nya ansikten men .. ärrtvå ville inte visa sig Eeeh...eller så var det ni som bara stack när Siana drog och hämtade mig. Du Dr. Stupid...förlåt för vad jag sa på msn. Jag skrev egentligen bara vad P-C sa. Nu sover Linke inför våran stora cs-match imorgon klockan 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Ska gå och bata i vättern snart. Byeeeeeeeeeeeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Ska gå och bata i vättern snart. Byeeeeeeeeeeeeeee Det är nog jättevarmt. Tumme upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 T-Ryder, GLHF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Känner verkligen för att dra dit i vinter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts