Jacker Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Nu när DH är igång på riktigt startar vi en ny tråd! It's on! Verkar bara vara jag och Sikorka här just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Nu när DH är igång på riktigt startar vi en ny tråd! It's on! Verkar bara vara jag och Sikorka här just nu. Jag känner doften. Är där om nån timme, ride on. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Mhm, fan va tomt det är i msn listan. Ingen verkat ha vaknat än, och jag är hungrig. Bodde på Scandic hotel alldeles bredvid elmia, och jag kunde nästan inte få i mig någon frukost där. =/ *krurrar i magen* :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag kommer i vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag är där och fått upp datorn! Var sitter ni gubbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag är där, och sitter mittemot P-C.. OMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Platsnummer? duh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Platsnummer? duh Datt's a secret lawl. Nej men. Det säger jag inte. Ni får inte komma hit. Ni är farliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Men bilder ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Jag är här nu! Uppackat och klart! Jag kan säga en grej D 20, menr säger jag inte Redigerad 17 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Postar bilderna här också då. Fler kommer senare...hold on.dh.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Fan det är fint väder ute, nästna så man borde gå ut och sola / sova lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag är här, har redan varit med om bad, mat, och lite bråk http://thedude.no-ip.org/upload/DSC00205.jpg http://thedude.no-ip.org/upload/DSC00206.jpg http://thedude.no-ip.org/upload/DSC00207.jpg http://thedude.no-ip.org/upload/DSC00208.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jodå, jag är här. Sitter bredvid Ärrtvå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Kan passa på att nämna att jag sitter D36, plats 2. Längst ut mot mittengången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag sitter typ två bord ifrån the-copy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag sitter typ två bord ifrån the-copy! Fätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Gud, nu har Ärrtvå blivit galen och gått iväg med P-C..Kan man verkligen titta på C-hallen i typ en halvtimma? Nej, jag har andra teorier om vad de pysslar med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Yay! Nu har man träffat P-C och R2 igen. Candy verkade lite blyg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Nu har några lagt till mig på msn, jag kommer försöka annordna en träff När jag är lite mer "inne" i lanandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts