Kebab Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Fan va alla ska till Kroatien nu. Självklart. Det är ju skitfint, billigt och förhållandevis nära. Vad mer kan man begära? Var själv i Kroatien förr-förra sommaren. Det var riktigt nice. Vi brukar åka till Italien på sommrarna, men i år ska all tid tydligen gå åt till renovering av våran sommarstuga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Igen? Ni var ju där förra veckan?! Variation BroDD, variation... Haha, va? Nej jag har inte varit i Sälen än Var i stockholm förra helgen Sälen är inte förens långt in i juli tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Ska till grekland och frankrike. Till frankrike för att träffa släkten, hatar släkten, hatar frankrike. Speciellt Paris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Ska till grekland och frankrike. Till frankrike för att träffa släkten, hatar släkten, hatar frankrike. Speciellt Paris. Jävla baguette bögar är vad dom är. Jag ska till Danmark och köpa massor med krök för jag fyller 16 om 2 dagar. Jag ska åka till Malexander också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Under min semester från sommarjobbet ska jag till Spanien i 9 dagar. Eftersom vi åker buss ner blir det inte många dagars vistelse, bara fem. Fyra dagar tar resan dit och tillbaka. Lloret de mar heter stället vi ska till, någon som har varit där? Hoppas det finns bra uteställen. Redigerad 17 juni, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Har just kommit hem från Stockholm, kom från Paris i onsdags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 26-30 Juni ska jag, pappa och hans flickvän till Göteborg. En vecka i Juli eller Augusti ska jag, mamma och hennes sambo till Öland med Husbil Sen är det 4 veckors sommarjobb också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Har just kommit hem från Stockholm, kom från Paris i onsdags. Är det roligt i Paris ? Jag symboliserar bara det med betong, fult språk, avgaser, tunnelbana och eiffeltornet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Fan, nu när ja funderar på det så ska jag ju faktiskt INGEN stans i sommar! :'( Shit va segt... men får nog offra mig nån dag och åtminstonde åka till Leksand Sommarland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Får se om man tar en resa till skärholmen, kanske rinkeby. Vi vet inte än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Får se om man tar en resa till skärholmen, kanske rinkeby. Vi vet inte än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 När jag får moppen så ska jag bada mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Ska jag också! POLAND 4 LIFE! Jakie miasto? Ja jadem do Lodzi moze. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Ska till Kroatien, varit där 2 ggr inna, mycket fint. Ska till Krk i år varit i Vrsar tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Du fattar inte skämtet. Det är mycke invandrare där och då blir det nästan som utomlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Du fattar inte skämtet. Det är mycke invandrare där och då blir det nästan som utomlands. Jag fattade skämtet men tycker att det var oerhört torrt och lamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Är det roligt i Paris ? Jag symboliserar bara det med betong, fult språk, avgaser, tunnelbana och eiffeltornet. Tja, det är bra där, men man orkar inte med det alltför länge. Man måste kunna varva med något annat än att vara i stan hela dagarna för att orka i längden. Redigerad 18 juni, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag fattade skämtet men tycker att det var oerhört torrt och lamt. Vi har väll inte samma humor. Dom ja känner tycker det är kul och skojjar om sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag ska till Bibione på Onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Åker väl till stugan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts