Tangelito Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Vart ska du åka under lovet? Själv ska jag till England den 18 juli, lääängtar som fan! Om ni trycker på Ja, så får ni säga vart ni ska åka DET BLEV ETT FEL PÅ DEN HÄR POLLEN, JAG GLÖMDE SÄTTA DIT JA SOM SVAR, MEN JAG VET EJ HUR MAN GÖR! Nån Mod? Redigerad 16 juni, 2006 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Jag vet inte än. vote: Har Tangelito kommit tillbax?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ska med till England, närmare bestämt London, väntar att rösta till "ja" har kommit dit Har tangelito kommit tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ja, till Barcelona, Spanien. Väntar med att rösta tills Tangelito har kommit tillbax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ja! Till Frankrike. Paris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ja, kroatien med Ebeeto. Vem är tangelito? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Skaparen av pollen, vem det nu är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ja, kroatien med Ebeeto. Vem är tangelito? Fan va alla ska till Kroatien nu. Ska kanske till Polen och träffa mina släktingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 16 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Soft Soft Det är jag, har varit borta ganska länge så det därför har jag ej varit inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Soft Soft Det är jag, har varit borta ganska länge så det därför har jag ej varit inloggad Fin signatur then // Användaren har lämnat forumet. Välkommen tillbaka då..? Vote: Kanske Ska åka till Eskilstuna (nångång tror jag), ska till Muskö (Stockholms skärgård), ska till Arvidsjaur (Nürrland) Och så åker man väl runt och showar lite ... magi alltså Ingen annan som trollar och finns häromkring i Stockholmsområdet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 16 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Fin signatur then Välkommen tillbaka då..? Vote: Kanske Ska åka till Eskilstuna (nångång tror jag), ska till Muskö (Stockholms skärgård), ska till Arvidsjaur (Nürrland) Och så åker man väl runt och showar lite ... magi alltså Ingen annan som trollar och finns häromkring i Stockholmsområdet? Har ändrat sign nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ska åka till jobbet varje dag under sommaren, jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ska till Sälen en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ska till Sälen en vecka Igen? Ni var ju där förra veckan?! Variation BroDD, variation... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Det var många år sedan man hade sommarlov, nu heter det semester BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Kiel den 27:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ska ner till Frillesås och träffa en kompis på midsommar. Inget annat planerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ska kanske till Polen och träffa mina släktingar. Ska jag också! POLAND 4 LIFE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ska till Malaysia och träffa släktingar+ha allmänt kul, från 2:a juli till 11:e augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Sommarstället i Baskarp om någon vecka (close to Stell? ), sen Italien och Frankrike en vecka vardera+bilresa dit och hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts