BroDD Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Sitter och grisar chips... och märkte jag att min dip var så himla apigt god så jag var tvungen att göra en poll Ranch sitter jag och grisar nu, så jävla god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Sweet Chili Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Gillar inte dip till mina chips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Jag använder i princip aldrig dip, så jag har ingen aning. Null. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Lök, innan den gick ur sortimentet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Null vote, dip är inte gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Finns inget godare än Ranch! Får jag smaka BroDD? Redigerad 16 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ranch eller Vitlök. Vote: Ranch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Jag brukar göra hemmagjord dip. Men annars så är väl Vitlök god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Det ja vota på luktar som min andedräckt Vitlöööööööök Redigerad 16 juni, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Vote: Vitlök. Älskar att käka Sour Cream & Onion-chips med vitlöksdip. (En bra film är ju självklart inräknad också ) Edit: Eller Grillchips... Lika goda dem också. Redigerad 16 juni, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Äter inte chips, äter därför inte heller dip. Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Nacho Cheese helt klart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Fresh island!!! finns inget annat alternativ, förutom holiday om man käkar estrellas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Fresh Island är en av de få som jag har smakat, så den röstar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Använder aldrig dip. Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Fresh island!!! finns inget annat alternativ, förutom holiday om man käkar estrellas Kunde inte skrivit det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Null vote. Äter inte dip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nacho Cheese helt klart.. Så jävla w0rd. Speciellt med Nacho Chips. Fast det är ju så man ska käka Nachos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Cheez dip! är grymt god den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts