BroDD Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Själv tycker jag strawberry EDIT: WIEE! jag lyckades göra en poll Redigerad 16 juni, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Det var ett tag sen jag smakade någon, men jag är svag för körsbär i övrigt och har för mig att det var gott Vote: Cherry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Vet ej, säkert 10 år sen jag smakade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Strawberry vill jag minnas att jag tyckte extra mycket om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Det vill jag med minnas. Vote: strawberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Har inte smakat PEZ på något år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Det vill jag med minnas. Vote: strawberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Null vote. Åtminstånde på min tid (åt pez senast för tio år sedan) smakade alla likadant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Är det någon som glömt bort det ädla tungomål vi brukade kalla svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Vote: strawberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Jag fick aldrig sådana när jag var liten knatte, fiffan. Och när jag väl fick smaka kände jag absolut ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Den sista jag åt var strawberry och det är den godaste jag har smakat. VAUTE: strawberry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag fick aldrig sådana när jag var liten knatte, fiffan. Inte jag heller..Jag fick bara leka med mina systrars PEZ-förpackningar. Hadde en som hade formen av ett långben-huvud, vill jag minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Vote: Cherry Varför alla alla så taggade på saker som smakar jordgubbe? Det är ju för små, små barn. Redigerad 17 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Inte käkat pez på minst 10 eller 11 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Inte smakat på flera år, men jag skulle gissa på strawberry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts