Martin-123 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Nu är det så att jag har lösenord på min dator. Men när jag skulle logga in idag så funkar inte lösenordet längre. Finns det något ställe man kan få tillbaka det, utan att behöva krångla? Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Du har varit här så länge så du borde veta att det finns en datorhjälps tråd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Plocka ut betteriet från moderkortet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Gå in på någon annans konto, kontrollpanelen, användarkonton, ändra ett konto. Där kan du byta lösenord Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Gå in på någon annans konto, kontrollpanelen, användarkonton, ändra ett konto. Där kan du byta lösenord Bara om han kan det gamla lösenordet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Eller så kopierar du alla filer i documents and setting/användrarnamn till en mapp på nån annan användare och tar bort den du har glömt lösenordet på och skapar ny, sen flyttar du bara alla filer som du behöver i dokuments and settings till den nya. (ganska lame sätt men) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Du har varit här så länge så du borde veta att det finns en datorhjälps tråd Jo, jag vet. Men man liksom får inte alltid den hjälp man behöver där. Problemet år att jag är användraen på datorn, och jag vet mitt lösen men det funkar ju inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Fast Martin-123, du vet ju om att det finns en datorhjälps-tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts